مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی از اهدای خون بیش از ۲۷ هزار نفر از مجاورین و زائرین حضرت رضا (ع) در پویش نذر خون طی ماه محرم و صفر خبر داد.

اهدای خون بیش از ۲۷ هزار نفر از مجاورین و زائرین حضرت رضا (ع) طی ماه محرم و صفر

به گزارش قدس خراسان، سعید اصغریان اظهار کرد: طی ماه‌های محرم و صفر ۳۶ هزار و ۵۱۵ نفر به منظور اهدای خون و ادای نذر خون به ۱۳ پایگاه اهدای خون و تیم‌های سیاری فعال اداره کل انتقال خون خراسان رضوی مراجعه کردند که از این تعداد ۲۷ هزار و ۳۵۵ نفر موفق به اهدای خون شدند.

مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی با بیان اینکه نذر خون حسینی سازمان انتقال خون از ابتدای محرم آغاز و تا پایان ماه صفر ادامه داشت، تصریح کرد: در طول این پویش ۲ ماهه و به برکت این پویش حسینی ۹ هزار و ۱۴۷ نفر برای نخستین‌بار به پایگاه‌های اهدای خون استان مراجعه کردند که از رشد ۱۰.۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال پیش از آن در محرم و صفر برخوردار بوده است.

وی ادامه داد: در سه روز پایانی ماه صفر ۱۴۷۲ نفر به پایگاه‌های اهدای خون استان مراجعه کردند که ۱۱۱۵ نفر از آنان موفق به اهدای خون شدند.

اصغریان با اشاره به استقبال پرشور مردم در خراسان رضوی از اهدای خون در ایام پویش مذکور ادامه داد: امیدواریم مجاورین و زائرین حضرت رضا (ع) در تمام روزهای سال اهدای خون را مد نظر قرار دهند و نسبت به این امر اهتمام داشته باشند، چرا که فرهنگ اهدا و نذر خون به عنوان یک معروف پسندیده و سنت حسنه بایست مد نظر عموم قرار گیرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.