هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه بازی فردای این تیم با استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا، معتقد است حضور تماشاگران، انگیزه آنها را برای موفقیت دو برابر می‌کند.

لیگ قهرمانان آسیا؛ اسدبیگی: انگیزه‌مان با حضور هواداران دو برابر می‌شود

به گزارش قد سانلاین به نقل از ایرنا، سینا اسدبیگی، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار فردا با استقلال تاجیکستان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا، گفت: خوشحالیم که توانستیم در بازی قبلی برنده شویم و نمایش خوبی ارائه بدهیم. همچنین شادمانیم که می‌توانیم فردا بعد از مدت‌ها هواداران را کنار خودمان داشته باشیم. امیدوارم بیایند و کمک حال ما باشند و حضورشان باعث دلگرمی است.

اسدبیگی با اشاره به بازی در حضور هواداران در دیدار هفته گذشته برابر پیکان در لیگ برتر، اظهار داشت: برگزاری دیدارهای لیگ هم بدون تماشاگران اصلا حس و حال خوبی نداشت و انگار بازی دوستانه انجام می‌دادیم. اما وقتی تماشاگر به ورزشگاه می‌آید برای خودم که بازیکن حس و حال خوبی دارد و باعث می‌شود که انگیزه‌ام دو برابر شود.

هافبک پرسپولیس افزود: با حضور هواداران عملکردم در بازی بهتر می‌شود. لیگ قهرمانان آسیا با با لیگ داخلی متفاوت و سخت‌تر است اما هواداران اگر باشند، یار دوازدهم تیم ما هستند. اعلام می‌کنم اگر می‌توانند فردا به ورزشگاه بیایند چون حضورشان باعث دلگرمی است و نفس آنها می‌تواند به بالا در بالا بردن روحیه تیم تاثیرگذار باشد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.