۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷
کد خبر: 929201

مالک باشگاه نساجی حمایت کامل خود را از مهدی رحمتی، سرمربی این تیم اعلام کرد.

حمایت قاطع مالک نساجی از رحمتی

به گزارش قدس آنلاین، رضا حدادیان که در حال حاضر خارج از کشور به سر می‌برد، با ارسال پیامی به اعضای هیئت مدیره این باشگاه ضمن اعلام مجدد حمایت از سید مهدی رحمتی گفت: مدیریت باشگاه نساجی با وجود کسب برخی نتایج که باعث  نگرانی هواداران شده همچنان از سرمربی خود حمایت خواهد کرد.

او تاکید کرد: حقیقت ماجرا این است که  نساجی برای اولین بار همزمان در دو میدان مهم آسیایی و لیگ برتر حاضر شده و همگروه بهترین تیم فوتبال آسیاست. به دلیل این مسئله و حضور در رقابت‌های دشواری مثل لیگ قهرمانان که بالاترین سطح فوتبال در آسیا به شمار می‌رود و همچنین سفر به کشورهایی مثل ازبکستان هند و البته در آینده به عربستان، ممکن است موجب از دست رفتن تمرکز در تیم نساجی بشود که برای اولین بار است این سطح از رقابت را تجربه می کند.

مالک باشگاه نساجی ادامه داد: از همه هواداران عزیز نساجی درخواست می‌کنم با خویشتن‌داری و صبر ایمان خود را نسبت به مدیریت و کادر فنی و همچنین بازیکنان شایسته نساجی از دست ندهند و همچنان به حمایت از این تیم بپردازند و مطمئن باشید در آینده ثمره این حمایت را خواهیم دید.

حدادیان یادآور شد: مهدی رحمتی یک مربی آینده‌دار، جوان و صاحب سبک در فوتبال ایران است که با کارنامه روشن به باشگاه نساجی آمده و ما مطمئن هستیم به مرور، شرایط باب طبع هواداران خاص فوتبال ایران در قائمشهر خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.