یحیی گل‌محمدی در حاشیه مراسم بدرقه تیم نوجوانان به جام جهانی، صحبتهای جالبی را مطرح کرد.

گل‌محمدی خطاب به بازیکنان تیم ملی نوجوانان: نصف شما در آینده به پرسپولیس می‌آیید!

به گزارش قدس آنلاین، سرمربی پرسپولیس یکی از میهمانان مراسم تجلیل و بدرقه تیم جوانان پیش از جام جهانی بود که بعد از امیر قلعه‌نویی پشت تریبون رفت و صحبتهای کوتاه و در عین حال جالبی را خطاب به بازیکنان تیم نوجوانان به زبان آورد.

او در این صحبتها از بازیکنان تیم ملی نوجوانان خواست که پشت یکدیگر باشند و حتی نفراتی که روی نیمکت ذخیره حضور دارند نیز با هر گل خوشحالی کنند. یحیی حتی گفت که در پرسپولیس بعد از هر گل، ابتدا نیمکت خود را نگاه می‌کند تا ببیند نفرات ذخیره هم خوشحالی می‌کنند یا نه.

سرمربی سرخپوشان همچنین از بازیکنان خواست تا تمرکز خود را حفظ کنند و هر زمانی که احساس خطر کردند، به هم نزدیک شوند که در این صورت می‌توانند کارهای بزرگی را انجام دهند. نکته جالب اینکه او در پایان صحبتهایش با شوخی گفت که انتظار دارد در آینده نصف اعضای این تیم در تیم ملی باشند و نصف دیگر هم به پرسپولیس بیایند.

مشروح صحبتهای سرمربی پرسپولیس را بخوانید:

 آقای قلعه‌نویی به صورت مبسوط صحبت کردند و من فقط امروز آمدم اینجا که از شما انرژی بگیرم، چون شما سرشار از انرژی و انگیزه هستید. چشم میلیون‌ها مردم پشت شماست و نتایج را دنبال می‌کنند. می‌دانم خیلی سخت به اینجا رسیدند؛ با کار و تلاش زیاد، با تلاشی که کادرفنی خوبتان داشته و حسین آقا [عبدی] که افتخار این را داشتم در پرسپولیس و فولاد با ایشان همبازی بودم. واقعا جای تقدیر و تشکر دارد که این تیم را به جام جهانی بردند.

می‌دانم در گروه سختی هستید و گروه راحتی نیست. آنجا کار خیلی سخت است اما من آمدم بگویم که شما ایرانی هستید. وقتی این پشتوانه را دارید و این اسم روی شما هست، کارهای بزرگ و نشدنی را می‌توانید انجام بدهید. بحثهای فنی و پشتیبانی را کادرفنی و فدراسیون انجام می‌دهند اما طرف دیگر قضیه خود شما هستید بچه‌ها. اراده شما و خواست قلبی شما به اینکه می‌توانید کارهای بزرگی انجام دهید.

 اگر بخواهید یک کار بزرگ انجام دهید قطعا می‌توانید. فقط باید اراده کنید، مهمترین چیز اراده قلبی شماست. من وقتی تیممان گل می‌زند، نگاهم به زمین نیست به نیمکت است. ببینم نیمکتم چه واکنشی نشان می‌دهد؟ وقتی می‌بینم نیمکت خوشحالتر از بچه‌های داخل زمین است، من انرژی بیشتری می‌گیرم و می‌دانم می‌توانیم بازی را ببریم. شما هم وقتی گل زدید نیمکت باید بالاسر زننده گل باشد. کنار هم باشید، بحثهای فنی یک طرف قضیه است اما هرجا که احساس کردید کار سخت است، بهم نزدیک شوید. پشت هم باشید مطمئن باشید می‌توانید نتایج خوبی بگیرید. من دلم خیلی روشن است و مطمئنم می‌توانید دل خانواده‌هایتان و مردم را شاد کنید.

 تا همین حالا کار بزرگی انجام دادید اما به این قانع نباشید. بروید آنجا و انرژی ما هم پشت شماست. شما آینده فوتبال کشور هستید، نگاهی هم که به جوانها می‌شود به نظرم نگاه خوبی است. خود آقای قلعه‌نویی دنبال این است که استعدادها و بازیکنان جوان را به سطح بالاتر ببرد. چهار سال بعد که جام جهانی است، حداقل نصف شما باید در آن جام جهانی حضور داشته باشد و نصف دیگر هم در پرسپولیس. البته شوخی بود قطعا تیمهای بزرگ دیگر مثل استقلال، سپاهان و تراکتور هستند اما پرسپولیس یک چیز دیگر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.