شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (سه‌شنبه، ۱۶ آبان) با ۲۱ هزار و ۸۲۳ واحد رشد در ارتفاع ۲ میلیون و ۵۲ هزار و ۶۹۵ واحدی قرار گرفت.

تداوم روند صعودی بازار سهام با افزایش ۲۱ هزار واحدی شاخص بورس

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، شاخص هم‌وزن با ۱۱هزار و ۳۵۲ واحد افزایش به ۶۹۶ هزار و ۱۸۸ واحد و شاخص قیمت با ۶هزار و ۴۴۱ واحد رشد به ۳۹۵ هزار و ۶ واحد رسید.

امروز در معاملات بورس تهران، بیش از ۱۰ میلیارد و ۶۳۲ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۶۵ هزار و ۸۳۰ میلیارد ریال معامله شد.

فولاد مبارکه اصفهان(فولاد) با ۲ هزار و ۷۶۱ واحد، شرکت ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌ (فملی) با هزار و ۳۵واحد، ایران خودرو (خودرو) با ۹۰۲ واحد، شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) با ۸۰۰ واحد، گروه مپنا (سهامی عام) (رمپنا) با ۶۷۳ واحد و صنایع پتروشیمی خلیج فارس (فارس) با ۵۶۳ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس داشتند.

ذوب آهن اصفهان(ذوب)، گسترش سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو (خگستر)، شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا)، ایران خودرو(خودرو)، حمل و نقل بین المللی خلیج فارس(حفارس)،سایپا(خساپا) و فولاد مبارکه اصفهان(فولاد) در نمادهای پُرتراکنش بورس قرار داشتند.

آخرین وضعیت شاخص فرابورس

شاخص فرابورس نیز امروز با ۲۵۶ واحد افزایش به ۲۴ هزار و ۹۸۶ واحد رسید. در این بازار بیش از پنج میلیارد و ۳۵۵ میلیون برگه سهم و اوراق مالی داد و ستد شد.

ایران خودرو دیزل (خاور)، گروه انتخاب الکترونیک آرمان (انتخاب)، پلیمر آریا ساسول (آریا)، سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات (وسپهر) و فولاد هرمزگان جنوب (هرمز) بیشترین اثر مثبت را بر شاخص فرابورس گذاشتند.

توسعه و عمران استان کرمان (کرمان)، خودرو دیزل (خاور)، پویا زرکان آق دره( فزر)، مولد نیروگاهی تجارت فارس (بمولد)، تهیه توزیع غذای دنا آفرین فدک (گدنا)، نیان الکترونیک (نیان)، پنبه و دانه های روغنی خراسان(غدانه) در نمادهای پُرتراکنش فرابورس قرار داشتند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.