کارشناس‌ مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: آسمان خراسان رضوی برای روزهای پایانی هفته جاری در بیشتر نقاط این استان ابری و بارانی پیش‌بینی شده است و از عصر امروز بارش باران پیش بینی شده است.

بارش باران از عصر امروز خراسان رضوی را فرا می‎‌گیرد

به گزارش قدس خراسان، آذر رضایی‌پور اظهار کرد: این پدیده از عصر امروز خراسان رضوی را فرا خواهد گرفت و موجب بارش‌های پراکنده برای روزهای جمعه و شنبه آینده در سطح استان خواهد شد.

کارشناس‌ مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: با ابری شدن آسمان بر شدت وزش باد نیز افزوده می‌شود که این پدیده در نوار شرقی خراسان رضوی بیشتر احساس خواهد شد.

وی گفت: در این مدت میانگین دما در استان نوسان خواهد داشت و در مناطقی که بارش‌ها پیش‌بینی شده است، کاهش دما محسوس‌تر خواهد بود.

رضایی‌پور افزود: طی شبانه روز گذشته، قوچان با کمینه دمای چهار درجه سلسیوس و مه ولات با بیشینه دمای ۲۸ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های استان بوده‌اند و در این مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۹ تا ۲۳ درجه را به ثبت رسانده است.

کارشناس‌ مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: دمای کنونی هوای مشهد ۲۰ درجه سلسیوس است که امروز در گرمترین ساعات تا ۲۴ درجه افزایش خواهد یافت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.