سروش رفیعی در مورد تمام مسائل مربوط به این روزهای پرسپولیس صحبت کرد.

عذرخواهی یک‌ساعته ستاره پرسپولیس از هواداران!

به گزارش  قدس آنلاین، سروش رفیعی، هافبک پرسپولیس با انتشار یک ویدئو در اینستاگرام خود تمام مسائل مهم این روزهای تیمش را مطرح کرد.

دیگر مصاحبه نمی‌کنم
درود عرض ادب امیدوارم حالتون خوب باشه با همه احترام به تمام اصحاب رسانه دوستا و رفیقای خوبم در تمام خبرگزاری‌ها، تصمیمم بر اینه که از الان تا پایان لیگ اگر که نیازی باشه صحبتی در مورد بازی یا هر مسئله‌ای در موضوع کاریمون انجام بدم از این طریق صفحه خودم این موضوع رو به اشتراک بذارم و دوستان هم می‌تونن طبق صحبت‌های من ازش استفاده کنن.

بیرانوند نسبت به دیگر گلرها متمایز است
در مورد بازی گذشته‌مون مسئله اولی که باید بگم اینه که فکر می‌کنم بازی خوب و پر هیجانی رو دیدیم و همیشه بازی‌های پرسپولیس و سپاهان بازی‌های خوب و جونداری می‌شه. فکر می‌کنم توی نیمه اول تقریبا بازی پایاپای بود. توی مقاطعی ما تونستیم کنترل بازی را هم به دست بگیریم توی مقاطعی سپاهان همینطور اما در نیمه دوم فکر می‌کنم سپاهان عملکرد نسبتاً بهتری به ما داشت. موقعیت‌های بیشتری ایجاد کرد و حالا اینکه از اون موقعیت‌ها نتونستن استفاده کنند یکی از دلایلش همینه که خب انتظار ما از خط دفاعی خوبمون یا علی بیرانوند توی دروازه‌مون همینه. این مسئله است که علی رو متمایز میکنه نسبت به بقیه دروازه‌بان‌ها که توپ‌های سخت رو می‌گیره و کمک میکنه. پارسال هم دیدیم که چقدر کمک کرد به قهرمانی هایی که ما آوردیم ولی خب در نهایت روی ضربه ایستگاهی فوق العاده رضا اسدی تونست دروازه رو باز کنه و در نهایت تبریک میگم به تیم خوب سپاهان به هواداراشون و به مجموعه‌شون.

این ناراحتی برای من خوشایند بود
اما نکته‌ای که می‌خوام در مورد قبل از این بازی یا بعد از این بازی اشاره کنم اینه که من قبل از بازی تاجیکستانمون هم توی رختکنمون این حرف رو زدم وقتی دیدم ما دوتا مساوی توی لیگ آوردیم و حس و حال بچه‌ها رو می‌دیدم که حال خیلی خوبی ندارن ناراحت هستند، خودم به شخصه باهاشون صحبت کردم و ابراز خوشحالی کردم از این قضیه! چرا؟ به این دلیل که احساس کردم پرسپولیس به جایی رسیده که بازیکنانش و هوادارانش همیشه انتظار برد از این تیم دارند. انتظار دارند که توی هر بازی بهترین عملکرد رو داشته باشند. سه امتیاز بگیرند فرقی نداره اون بازی کجا باشه و با چه تیمی باشه برای من به شخصه این مسئله، مسئله خوشایندیه و به همین دلیل برای دوتا تساوی‌مون توی لیگ و بازی با استقلال تاجیکستان و باخت مقابل سپاهان از هواداران عزیزمون صمیمانه عذرخواهی می‌کنم.

از هواداران پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم
همیشه گفتم که هوادار حق داره ناراحت بشه حق داره عصبانی بشه حق داره اعتراض کنه. این شغل ما و کار مائه و همین هواداران به ما هویت دادن و الان هم حق دارند که به ما معترض باشند ولی در کنارش میدونم که هوادارامون، هوادارای واقعیمون اونایی که سال گذشته توی هفت تا بازی آخر لیگ شاید خوشبین‌ترین هوادارمون هم فکر نمی‌کرد که ما بتونیم قهرمان شیم، ولی هوادارای واقعی ما اومدن کنارمون بودن انرژی مثبت برای ما فرستادن و دیدن که میشه. دیدن که ما تونستیم هفت تا بازی رو ببریم و در کنار اون بازی‌های جام حذفی هم ببریم و سه تا جام تقدیمشون کنیم. به همین دلیل دوباره میگم که فقط و فقط بابت نتایج اخیر که شاید خود ما هم انتظار داشتیم بهتر از این رقم بخوره از هوادارامون عذرخواهی می‌کنم و فقط میتونم بگم که مطمئن باشید تمام توان و تلاشمون رو، ما بازیکن‌ها می‌ذاریم برای اینکه کارمون رو بهتر و اون شکلی که شما دوست دارید جلو ببریم.

تیم ما درگیر یک اتفاق نادر شد
حالا بعد از این عذرخواهی دوست داشتم که یک  مسئله را در مورد شرایط تیممون و وضعیتی که توی این اواخر باهاش روبرو بودیم در میون بذارم. ببینید یک مربی با توجه به تفکراتش با توجه به ذهنیت‌هایی که داره تو شروع فصل یارگیری میکنه، مهره چینی میکنه و چیزهایی رو تو ذهنش برنامه ریزی میکنه. همیشه هم مربی این احتمال رو میده که شاید به هر حال محرومیت‌ها یا مصدومیت هایی به وجود بیاد اما دوستان، بعضی وقت‌ها شاید کم پیش میاد که یک شرایطی مثل الان که برای تیم ما به وجود اومده، پیش بیاد. خیلی کم پیش میاد که توی تیم‌ها این شکلی بشه که تعداد مصدومین و تعداد محرومین خیلی اتفاقی اینقدر زیاد و کنار هم و تو یک زمان مشخص باشه.

مصدومیت‌های مهره‌های مهم ترکیب 
من شخصاً اعتقاد دارم که تمام بازیکنانی که ما داریم تک تکشون همین الان جزو بهترین‌های ایران هستند. مطمئنم که آقای گل محمدی به تک تک بازیکنان ما اعتقاد داره و بازیکنان هم نسبت به همدیگه و نسبت به کادر فنی‌مون همین اعتقاد و اعتماد رو داریم؛ ولی چیزی که مشخصه اینه که بازیکنی مثل مرتضی پورعلی گنجی که پارسال توی گرفتن سه تا قهرمانی ما خیلی بهمون کمک کرده، بازیکنی مثل وحید امیری که سالهاست تو سطح اول فوتبال ما شاید به جرات میتونم بگم جزو سه تای اول بوده و یاسین سلمانی جوانیه که میاد توی چند تا بازی اول ما عالی ظاهر میشه، شروع می‌کنه خودشو توی ترکیب ما جا میده و میتونه خیلی بهمون کمک کنه ولی متاسفانه مصدوم میشه. در کنار اونا بازیکنایی داریم مثل مهدی ترابی که متاسفانه مصدومیت یا مریض شدنای بد موقع خیلی توانشو گرفت خیلی باعث عقب افتادن وضعیت خوب جسمانی شد و خب این میتونه خیلی تاثیرگذار باشه. حتی توی این زمان‌هایی که ما شاید این بازیکنان رو از دست می‌دادیم باز مهره‌هایی داشتیم مثل امید عالیشاه که شما دیدید بازی با الدحیل میاد بهترین عملکرد ممکنو داره و فوق العاده کار میکنه، باعث پیروزی تیمش میشه و توی یک فرم بسیار عالی قرار میگیره اما متاسفانه هفته‌ای که باید بیاد و کنار ما باشه و توی لیگ کمک کنه به تیم، دوباره دچار یک آسیب دیدگی میشه.

سرماخوردگی‌های عجیب 
من اصلا نمیخوام بهونه بیارم یا نمیخوام بگم که حتما باید همه مهره‌هامونو داشته باشیم اما باید این رو بدونیم که این مسائل تاثیر بسیار زیادی توی عملکرد تیم میذاره. فقط بازی تاجیکستان رو من براتون مثال می‌زنم. مصدومان ما که مشخص بودند بازیکنایی که متاسفانه به دلیل آسیب دیدگی شدید میدونستیم که نداریمشون مثل مرتضی و یاسین. وحید برای اولین بار بعد از یک ماه دو روز قبل از بازی شروع میکنه به ضربه زدن به توپ و تمرین. این وسط یک ویروس میاد و کارو خیلی بدتر و سخت‌تر از قبل می‌کنه شما یه مریضی سرماخوردگی عادی حالا تصور کنید یه بازیکنی می‌خواد بیاد تمرین کنه تو اون حالت و بره بازی با اون فشار رو انجام بده. تحملی که بدن داره اون فشاری که به بدن میاد تا یه جایی توی بازی جواب میده و از یک جایی واقعاً تیم رو دچار مشکل و دردسر میکنه. ما بازی تاجیکستان سرماخوردگی مهدی ترابی را قبل از بازی داشتیم یعنی بازی نفت آبادان دلیل سرماخوردگی شدید مهدی رو از دست دادیم. بعد هم علی بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، میلاد و سینا اسد بیگی دچارش شدن و شرایط تیم رو سخت کرد.

این وضعیت بد مقطعی است
این رو فقط گفتم که اطلاع داشته باشید این مسائل مقطعیه. مصدومیت بچه‌ها مثل مرتضی یاسین خیلی به ما ضربه زد ولی بقیه بچه‌ها یک مقطعی میان و دوباره کارشون رو با قدرت انجام میدن. این ویروس از بدن بچه‌ها خارج می‌شه و کار ما مطمئناً بهتر شکل میگیره. خواستم اینو بگم که بدونید بعضی وقتا یک مسائلی دست به دست هم میده که باعث میشه که نتیجه خوبی رو تیم نگیره. این‌ها توجیه نبود این‌ها صحبت‌هایی بود که من خواستم هوادارامون در جریانش قرار بگیرن.

به یحیی گل‌محمدی حسادت می‌کنید
اما مسئله مهم‌تر از این برای من اینه که به اعتقاد من هیچکس هیچکس حق نداره و نباید به خودش اجازه بده که به یحیی گل محمدی و تیمش شک کنه و کوچک‌ترین حرفی رو در مورد عملکرد یحیی گل محمدی و بازیکنان پرسپولیس بزنه. به دلیل اینکه کارنامه آقای گل محمدی مشخصه. ما چهار ماه قهرمان سه گانه این کشور بودیم. به اعتقاد من بزرگتری احترام باید براش قائل شد که بزرگی کنه حالا هر کسی صرفاً بزرگتره قرار نیست که احترام داشته باشه. بزرگتری احترام داره که احترام خودش رو حفظ کنه و بزرگتری کنه. اینکه یه عده‌ای منتظرن تا یک باختی گل محمدی میاره شروع کنن به صحبت کردن، دلیلش چیزی جز حسادت نمیتونه باشه. ممکنه در مقاطعی شرایط اونجوری که دوست داریم پیش نره ولی دوباره میتونیم بیایم خودمون رو جمع و جور کنیم و راهمون رو ادامه بدیم.

نتوانستم نظر قلعه‌نویی را مثبت کنم
مسئله دیگه‌ای که دوست داشتم در موردش حرف بزنم این بود که خب الان این تایم فیفادیه اول آرزوی موفقیت می‌کنم برای تیم ملی به شخصه بسیار بسیار امیدوار بودم که بتونم به تیم ملی دعوت شم، سعی و تلاش خودم رو کردم که بهترین عملکردم رو داشته باشم و خیلی امیدوار بودم به دعوت به تیم ملی اما نتونستم نظر کادر فنی تیم ملی و آقای قلعه نویی رو به هر حال مثبت کنم. ولی با تمام وجودم و از صمیم قلب آرزوی موفقیت می‌کنم براشون امیدوارم که رفقای من در تیم ملی موفق باشند و بهترین عملکرد رو تو جام ملت‌ها داشته باشن. تیم ما هم توی این فاصله زمانی توی فیفادی، فکر می‌کنم که می‌تونه ریکاوری خوبی داشته باشه از لحاظ بدنی و ذهنی. بچه‌های مریضمون بهتر می‌شه حالشون و کارمون رو با قدرت ادامه می‌دیم.

دوست دارم بحث کسر قرارداد را شایعه بدانم
مسئله آخری هم که میخواستم در موردش صحبت کنم بحث یک چیزی بود که من دلم میخواد اسمشو بذارم شایعه بحث کسر قرارداد. در واقع جریمه ۱۰ درصدی ماها و اینکه باشگاه، هیئت مدیره و مدیرعامل تصمیم بر این گرفتن که ما ۱۰ درصد جریمه بشیم. من دوست دارم اسمشو بذارم شایعه چرا؟ به این دلیل که خوب من حالا شنیدم که روی حتی سایت باشگاه هم همچین چیزی اومده ولی چون خودم چنین چیزی را نشنیدم دوست دارم شایعه باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.