رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری ۳۰ مالخر و سارق با تلاش شبانه روزی ماموران آگاهی خبر داد.

دستگیری ۳۰ مالخر و سارق در تهران/ تعامل با مرزبانی برای دستگیری موبایل قاپان

به گزارش قدس انلاین، سردار علی ولی پور گودرزی روز یکشنبه در حاشیه اجرای طرح دستگیری سارقان و موبایل قاپان در محل اداره پنجم آگاهی تهران به خبرنگاران اعلام کرد: همکارانم در اداره مبارزات سرقت خاص نیز ۳۰ نفر زورگیر، موبایل قاپ و سارق را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: تعداد ۲۰۵ دستگاه تلفن همراه، یک قبضه اسلحه گرم و ۱۰ قبضه اسلحه سرد از این افراد کشف و ضبط شد.

به گفته سردار ولی پور گودرزی، گوشی‌های مسروقه از مالخرها کشف شده است و اجرای این طرح به صورت مستمر با همراهی و هماهنگی دستگاه قضایی ادامه دارد و از آنها خواسته‌ایم که تخفیفی برای سارقان سابقه دار لحاظ نشود.

وی افزود: این سارقان در قالب چند باند انواع سرقت را انجام می دادند؛ سرقت به هنگام پایین بودن شیشه خودرو، موبایل قاپی با موتور و یا استقاده از سلاح سرد از شگردهای انها بود.

این مقام انتظامی محدوده فعالیت این سارقان را در اکثر مناطق از جمله اتوبان همت و امام‌علی(ع) و شمال تهران عنوان کرد.

وی این را هم گفت طرح مبارطه با موبایل قاپی و مالخران به صورت هفتگی طرح انجام می‌شود و در این طرح ۱۰۰ شاکی شناسایی شده است.

سردار ولی‌پور گودرزی در خصوص ارسال گوشی های همراه سرقتی به افغانستان هم تاکید کرد: تعامل خوبی با مرزبانی داریم لذا برخی اتباع که قصد خروج گوشی موبایل سرقتی را دارند، دستگیر می‌کنند.

وی یادآور شد: به صورت هفتگی از سال ۱۴۰۲ شروع به دستگیری مالخرها کردیم و بیش از صدها نفر را دستگیر کردیم که از جمله مالخرهای گوشی سرقت رفته که آنها را به سمت مرزها برای خارج کردن از کشور می‌برند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.