فرمانده کل ارتش گفت: باید شاهد پیشرفت‌های چشمگیر تری از نیروی دریایی ارتش باشیم تا نیروی دریایی در شأن مردم ایران داشته باشیم.

پیشرفت‌ چشمگیر نیروی دریایی ارتش در حوزه بدون سرنشین ها

به گزارش قدس آنلاین، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در آئین افتتاح نمایشگاه دستاوردهای علمی و فناوری نیروی دریایی ارتش که صبح امروز در ستاد فرماندهی نداجا برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: خدا را شاکرم برای همه نعمت‌هایی که به ما عطا فرمودند به ویژه برخورداری از هم رزمان پای کار و خلاق که امروز بسیاری از تجهیزات که روزی برای ما آرزو بود را با کار شبانه روزی تولید کرده‌اند.

وی ادامه داد: دست یابی به بسیاری از تجهیزات و پیشرفت‌های مد نظر فرماندهی معظم کل قوا یک روز برای ما آرزو بود اما امروز به برکت پیروی از ولایت فقیه و عمل به فرمایشات ایشان به دستاوردهای چشمگیری رسیده‌ایم.

فرمانده کل ارتش گفت: وقتی به سیاست‌ها و راهبردهای دفاعی کشور نگاه می‌کنیم به نیازهایی می رسیم اما خوشبختانه در حوزه بدون سرنشین‌ها در نیروی دریایی کارهای بسیار ارزشمندی رسیده‌ایم که تنها بخش کوچی از آن قابل نمایش است.

امیر سرلشکر موسوی تصریح کرد: تجهیزاتی که روزی با هزینه‌های بسیار تأمین می‌شد امروز با تلاش و مجاهدت دانشمندان و کارکنان جوان صنایع دفاع و نیروی دریایی در داخل کشور تولید می‌شود و ما را از بیگانگان بی نیاز کرده است.

وی ادامه داد: همه پیشرفت‌ها نشان می‌دهند که باید شاهد پیشرفت‌های چشمگیر تری از نیروی دریایی ارتش باشیم تا نیروی دریایی در شأن مردم ایران داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.