مدیر طرح سامانه حراج خرده‌فروشی الکترونیکی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از برگزاری شصت و سومین حراج خرده فروشی خبر داد و گفت: ۱۱۰ قلم کالای لوازم خانگی در این دوره در ۲ استان خوزستان و قم حراج شد.

۱۱۰ قلم کالای لوازم‌خانگی اموال تملیکی حراج شد

به گزارش قدس آنلاین «حسن خالقی» اظهار داشت: شصت و سومین حراج خرده فروشی سازمان اموال تملیکی از امروز آغاز شد که تا روز یکشنبه (۱۹ آذر) ادامه دارد.

وی افزود: این حراج با بیش از ۱۱۰ قلم کالای اساسی مورد نیاز خانوار از جمله لوازم خانگی، صوتی تصویری، تجهیزات شست‌وشو و نظافت، قطعات و تجهیزات تهویه و ... به‌طور همزمان در ۲ استان قم و خوزستان از امروز آغاز شد.

مدیر طرح سامانه حراج خرده‌فروشی الکترونیکی اموال تملیکی تاکید کرد: ارائه پیشنهاد متقاضیان در روزهای شنبه (۱۸ آذرماه) و یکشنبه (۱۹ آذرماه) به ترتیب برای استان های خوزستان و قم از ساعت هشت صبح الی ۱۹ خواهد بود.

وی با بیان اینکه شرکت در این حراج ها برای عموم مردم آزاد است، گفت: متقاضیان برای مشاهده و شرکت در این حراج می‌توانند از امروز با مراجعه به سامانه ستاد الکترونیک دولت، پنچره هوشمند یا سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کالاها را مشاهده کرده و در تاریخ های اعلامی اقدام به پیشنهاد قیمت کنند.

خالقی خاطرنشان‌کرد: کارمندان دولت نیز می توانند در این حراج ها شرکت کنند و محدودیتی ندارد. پس از اعلام نتایج، برندگان باید به اداره کل اموال تملیکی در استان های مذکور مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.