کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: ساکنان این استان به خصوص در شهرستان‌های بزرگ و صنعتی، تمام روزهای پیش رو هفته جاری را هوای آلوده همراه با گرد و خاک خواهند داشت.

هوای خراسان رضوی تا پایان هفته آلوده است

به گزارش قدس خراسان، محمد غیوری‌خواه اظهار کرد: از عصر امروز میزان آلایندگی‌ها در سطح خراسان رضوی افزایش می‌یابد و شاخص مربوطه با عبور از عدد ۱۰۰ در بیشتر ساعات در شرایط ناسالم قرار خواهد گرفت.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: مه گرفتگی نیز در هفته پیش رو یکی از پدیده‌های غالب در مناطق شمالی خراسان رضوی است که هر روز صبح به وقوع خواهد پیوست.

وی خاطر نشان کرد: به لحاظ دمایی نیز دمای استان تا روز سه شنبه هفته جاری روند افزایشی خواهد داشت و اواخر هفته، مجدد کاهش دما را شاهد خواهیم بود.

غیوری‌خواه گفت: در شبانه روز گذشته نیشابور با کمینه دمای منفی سه و بردسکن با ۱۹ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های استان بوده‌اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی سه تا ۱۷ درجه را به ثبت رسانده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: دمای کلانشهر مشهد امروز بین چهار تا ۱۵ درجه در نوسان خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مریم ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    0 0
    باسلام لطفا مسولان محترم به سلامتی بچه ها اهمیت بیشتر بدهند بیشترشون مریض شدند حداقل دبستانی ها رو این هفته تعطیل کنند . من یک‌ماهه پیش پسرم مریض شده بود سرفه اش خوب نمیشه ازبس دارو دادم بدنش جواب نمیده تا مدرسه می‌ره میاد خونه سرفش بدتر میشه .
  • ناشناس ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    0 0
    اگه آلوده است چرا مدارس مشهد تعطیل نمیکنین فقط بچه های مدرسه تهران آدم هستن واقعا متاسفم با این طرز فکرتون