مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: سوختگیری با کارت هوشمند سوخت و استفاده از سهمیه بنزین و نفتگاز، پس از ۷۲ ساعت تلاش شبانه روزی سوخت رسانان منطقه همدان، در همه جایگاه‌های استان فراهم شد.

امکان سوختگیری با کارت در همه جایگاه‌های استان همدان فراهم شد

امین روستایی روز شنبه افزود: زیرساخت های لازم برای استفاده رانندگان عزیز از سهیمه های بنزین و نفتگاز موجود در کارت های سوخت شخصی و عمومی دوباره راه اندازی شده است و مشکلی در سوختگیری با کارت در جایگاه وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه همدلی و انسجام رمز سوخت رسانان در عبور از بحران و مقابله با تهدیدهاست، اظهار کرد: بعد از گذشت سه شبانه روز فعالیت جهادی مجموعه، با همکاری مالکان جایگاه ها، پیمانکاران و رانندگان سخت کوش حمل و نقل و با صبوری مردم شریف استان، حمله سایبری به زیرساخت های توزیع سوخت در استان مقتدرانه خنثی و دفع شد.

روستایی بیان کرد: در روز ۲۷ آذر ۱۴۰۲ نمونه ای دیگر از واقعیت انکار ناپذیر جنگ ترکیبی دشمن علیه ملت قهرمان ایران رقم خورد و استان همدان نیز از این حمله محکوم به شکست، بی نصیب نماند اما با تشکیل ستاد بحران در همان دقایق اولیه به سرعت از آلوده شدن سیستم ۱۱ باب جایگاه جلوگیری شد.

وی ادامه داد: همزمان با تشکیل ۲۵ تیم تخصصی و عملیاتی و اعزام به جایگاه های سوخت با همت و پشتکار مثال زدنی و مدیریت منسجم، ظرف چند ساعت جریان سوخت رسانی با نرخ دوم در بیش از نیمی از جایگاه های سوخت راه افتاد و کمتر از ۱۰ ساعت همین اتفاق در همه شهرستان های استان رخ داد.

مدیر پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان، خاطرنشان کرد: مرحله دوم احیاء سامانه هوشمند با ملاحظات امنیت شبکه بود که روز ۲۹ آذر همه جایگاه های استان از امکان عرضه بنزین و نفتگاز با نرخ های اول و دوم برخوردار شدند.

این مقام مسؤول افزود: مرحله سوم و گام بلند منطقه در بی اثر کردن این حمله سایبری آنجایی رقم خورد که با نزدیک شدن به ساعت صفر نخستین روز از زمستان، بستر سازی الکترونیک واریز سهمیه های بنزین خودروهای شخصی و عمومی و سهمیه متنوع نفتگاز ناوگان حمل و نقل سنگین درون و برون شهری در دستور کار قرار گرفت.

روستایی حمله سایبری به زیرساخت های توزیع سوخت را یکی از هزاران مصداق دشمنی بی پایان استکبار جهانی در جنگ ترکیبی با ملت آزاده ایران خواند و اظهار کرد: منطقه همدان با هماهنگی کامل با مدیران ارشد این سازمان در مرکز و استفاده از ظرفیت بالای نیروهای توانمند در میان کارکنان منطقه به خوبی توانست در جمع دیگر مناطق کشور خوش بدرخشد و جریان سوخت رسانی به هیچ وجه متوقف نشد.

وی با تکذیب برخی گمانه زنی های غلط در خصوص علل اختلال به وجود آمده در سامانه هوشمند سوخت از شهروندان خواست به خبرهای منتشر شده و خلاف واقع درخصوص منشاء و علل اختلال به وجود آمده توجه نکنند و این مهم را بر عهده شورای عالی فضای مجازی دانست.

 هموطنان و هم استانی ها با نصب نرم افزار "باک" (baak.niopdc.ir) در گوشی‌های هوشمند می توانند محل جغرافیایی و همچنین امکانات و نوع عرضه سوخت در ۱۲۹ جایگاه سوخت استان همدان را پیدا کرده و برای سوختگیری به نزدیک ترین پمپ بنزین مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.