وزیر کار لبنان اظهار کرد: اگر دشمن صهیونیستی به دنبال این باشد که سطح تنش در منطقه را به خصوص در لبنان و مرز بین لبنان و فلسطین اشغالی بالا ببرد مقاومت در لبنان در آماده‌ترین حالت خود برای پاسخ دادن به شکل مناسب به تهاجمات دشمن قرار دارد.

مقاومت در آماده‌ترین حالت برای پاسخ به تهاجمات است/ یمن به دنبال اخلال در تجارت دریایی نیست

 به گزارش قدس آنلاین، «مصطفی بیرم» در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد سطح حساسیت کشورهای اسلامی نسبت به موضوع فلسطین کاهش پیدا کرده است، گفت:‌ این وظیفه همه کشورهای عربی و اسلامی است که به موضوع فلسطین و تحولاتی که در حال رخ دادن است توجه داشته باشند و صدای بلند مردم فلسطین برای دفاع از حق‌شان در برابر اشغالگری باشند.

وی با بیان این‌که باید همه در این ارتباط بیدار باشند، اظهار کرد: خسارت‌های وارده به دشمن در طول این مدت نشان داده که چقدر آنها ضربه پذیر هستند و استقامت مردم غزه در برابر این جنایت‌ها باعث شده که موضوع فلسطین همچنان زنده نگه داشته شود.

این مقام  در دولت لبنان با تاکید بر این‌که تجاوزات رژیم صهیونیستی به مردم غزه باید فورا متوقف شود، تصریح کرد: این تحولات به ما این درس را یادآوری می‌کند که نمی‌توان در برابر دشمن کوتاه آمد؛ چرا که کوتاهی در برابر دشمن باعث می‌شود که آنها به تجاوزات خود ادامه دهند.

این مقام لبنانی همچنین در پاسخ به سوال دیگری در ارتباط با عملیات انصارالله یمن در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب علیه صهیونیست‌ها و کشتی‌های تجاری اسرائیلی اظهار کرد: آنچه که برادران ما در یمن انجام می‌دهند این است که آنها می‌خواهند هیچ کمکی به رژیم صهیونیستی نرسد، با توجه به این‌که صهیونیست‌ها مردم غزه را در محاصره شدید قرار داده‌اند و مردم در این منطقه در وضعیت اسفبار انسانی به سر می‌برند.

این وزیر در دولت پیشبرد امور در لبنان با بیان این‌که همه دولت‌ها باید این کار را انجام دهند و نباید اجازه دهیم که کمک‌ها به رژیم جنایتکار صهیونیستی برسد و این اقدام مهمی است، ادامه داد: ما حامی اخلال در عبور و مرور دریایی و تجارت در دریا نیستیم و دوستان ما در یمن نیز به دنبال این موضوع نیستند بلکه آنچه که ما از آن حمایت می‌کنیم توقف کمک‌رسانی به رژیم صهیونیستی است.

وی همچنین در ارتباط با عملکرد حزب‌الله لبنان در جریان این تحولات تصریح کرد: آنچه که در لبنان انجام می‌شود با دو هدف صورت می‌گیرد یک حمایت از برادران‌مان در غزه است و تاکید بر این‌که به آنها بگوییم ما شما را فراموش نکرده‌ایم و قدم دوم حمایت از خود لبنان است؛ چرا که ما می‌دانیم که اگر دشمن از یک برادر فارغ شود به سراغ برادر بعدی می‌رود به همین دلیل مقاومت لبنان در عرصه نبرد با صهیونیست‌ها حضور جدی دارد و تلاش کرده که تمرکز دشمن را پراکنده کند.

مصطفی بیرم تصریح کرد: اگر دشمن به دنبال این باشد که سطح تنش در منطقه به صورت خاص در لبنان و مرز بین لبنان و فلسطین اشغالی را بالا ببرد، مقاومت در آماده‌ترین حالت خود برای پاسخ دادن به شکل مناسب به تهاجمات دشمن است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.