رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به تحول در نظام مکاتبات اداری دانشگاه آزاد، از ایمیل‌پایه شدن نظام اتوماسیون دانشگاه خبر داد و گفت: به زودی نظام مکاتبات این دانشگاه برپایه ایمیل خواهد بود.

نظام اتوماسیون دانشگاه آزاد اسلامی ایمیل‌پایه می‌شود
طهرانچی مدل آموزش پزشکی را الگویی برای فعالیت‌های درآمدزای دانش‌بنیان و غیرشهریه‌ای عنوان کرد و افزود: یک پزشک علاوه بر حقوقی که برای آموزش در دانشکده‌های علوم پزشکی دریافت می‌کند، به ازای هر عمل در بیمارستان آموزشی درمانی نیز مبلغی به عنوان کارانه می‌گیرد. دانشگاه آزاد اسلامی نیز می‌تواند مانند این الگو برای اساتید علاوه بر حقوق آموزشی، حقوق عرصه و فعالیت در مزارع، دامداری، گلخانه و... تعیین کند.

وی با تأکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی تلاش کرده تا با برنامه‌ای منسجم به جامعه خدمت کند و از این طریق گشایش‌هایی نیز در مسیر دانشگاه ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با تحول زنده است و با اقبال مردم توانست از ۸۳۰ هزار دانشجو به یک میلیون ۳۰۰ هزار دانشجو برسد.

وی با اشاره به تحول در نظام مکاتبات اداری دانشگاه آزاد اسلامی، از ایمیل‌پایه شدن نظام اتوماسیون دانشگاه خبر داد و گفت: به زودی نظام مکاتبات این دانشگاه برپایه ایمیل خواهد بود و تمامی دانشجویان، کارکنان، اساتید و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی دارای ایمیل خواهند شد. دانشجو پس از ثبت‌نام، ایمیل خود را دریافت خواهد کرد و آدرس ایمیل مدیر گروه و مسؤول ثبت نام در اختیار او قرار می گیرد. کارکنان نیز دارای نظام تقسیم‌بندی ارجاع خواهند شد و امور مربوط به آنها به صورت مستقیم به کارمند از طریق ایمیل ارجاع می شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی افزود: در این نظام، هیچ ایمیلی حذف‌شدنی نیست و همه مکاتبات ثبت شده و قابل رؤیت و ارزیابی است. علاوه بر آن، نظام پرسنلی دانشگاه آزاد اسلامی نیز دستخوش تغییر خواهد شد و شکل جدیدی حاکم می شود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.