مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که عملکردش در طول نیم فصل راضی‌کننده بوده است.

زاهدی: از اضافه شدن لوکادیا خوشحال می‌شوم/ از عملکردم راضی‌ام

به گزارش قدس آنلاین، زننده تک گل پیروزی پرسپولیس برابر نساجی، پس از این دیدار گفت:شرایط خوبی داشتیم و توانستیم سه امتیاز را بگیریم و جایگاه‌ مدنظرمان را در جدول حفظ کنیم. خوشحالم توانستم به تیمم کمک کنم.

وی با بیان اینکه با بهبود عملکردم، قطعا آمار گلزنی‌ام را هم بالا خواهم برد، درباره دعوت شدن به تیم ملی، اظهار داشت:تمام تلاشم را در باشگاه انجام می‌دهم و اگر عملکرد خوبی داشته باشم، شانس بالایی برای دعوت به تیم ملی خواهم داشت.

زاهدی درباره بازگشت لوکادیا به پرسپولیس، تصریح کرد:این مسئله مربوط به باشگاه است اما از اضافه شدن هر کسی که بتواند به پرسپولیس کمک کند، خوشحال می‌شوم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه درباره اینکه آیا از عملکردش رضایت دارد، اظهار داشت:اینکه پرسپولیس در جایگاه خوبی است، از عملکرد خودم راضی هستم.

وی درباره اینکه آیا با توجه به حضور قرضی‌اش در پرسپولیس برای ادامه این حضور صحبتی شده است، یادآور شد:تایم مناسبی برای صحبت درباره این مسائل نیست، با باشگاه قرارداد دارم و تمام توانم را برای تیم می‌گذارم.

زاهدی درباره برگزاری بازی‌های فشرده در لیگ برتر، تاکید کرد: سخت است که هر سه روز یکبار بازی کنید اما اگر بازیکنان مصدوممان حضور داشتند خیلی نتایج بهتری می‌توانستیم بگیریم. به خصوص که وقتی یک تیم در چند رقابت بازی می‌کند، احتیاج به بازیکنان باکیفیت بیشتری دارد.

وی در پایان درباره انتقادهایی که به مهاجمان پرسپولیس می‌شود، گفت:چنین انتقادهایی همیشه وجود داشته است و من فقط تمرکزم روی کار خودم است و به فشارها اهمیت نمی‌دهم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.