شهردار اردبیل گفت: در راستای تلاش برای بهبود خدمات شهری، کلیه پارکینگ‌های شهر اردبیل به سیستم‌های مکانیزه مجهز می‌شوند.

پارکینگ‌های اردبیل مکانیزه می‌شوند

به گزارش قدس انلاین، محمود صفری اظهار کرد: پارکینگ‌های شهرداری اردبیل به سیستم‌های مکانیزه تجهیز خواهند شد که با اجرای این طرح به دنبال ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی هستیم.

وی تصریح کرد: پارکینگ‌های سطح شهر به مرور زمان به سیستم‌های مکانیزه مجهز می‌شوند که این کار می‌تواند در روان‌سازی ترافیک مؤثر باشد.

شهردار اردبیل با اشاره به ایجاد زیرساخت‌های اجرای این طرح گفت: در راستای ایجاد زیرساخت‌ها، نصب تابلوهای ظرفیت پارکینگ، سنسورهای تشخیص، راه‌بند، دوربین‌های پلاک‌خوان، دوربین‌های کنترل بار، نصب دستگاه ارائه خدمات کارت و نصب نمایشگر، اختصاص شماره کارت به خودروها با استفاده از ریدر رومیزی و شناساندن آن به سامانه مدیریت هوشمند پارکینگ توسط کارشناسان سازمان فناوری و ارتباطات شهرداری در حال انجام است.

صفری هوشمندسازی پارکینگ خودرو را ضروری دانست و در راستای مکانیزه کردن پارکینگ‌های خودرو، از آغاز اجرای کیف پول شهروندی در اردبیل خبر داد.

وی با بیان اینکه برای آغاز طرح، پارکینگ میدان میوه و تره‌بار در حال آماده‌سازی است که مرور زمان سایر پارکینگ‌ها هم مکانیزه خواهند شد، بیان کرد: ایمنی این پارکینگ‌ها بسیار بالا است و کنترل ترافیک به راحتی صورت می‌گیرد و دیگر نیازی نیست که افراد برای پارک خودرو ساعت‌ها به دنبال مکان مناسب و امن باشند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.