هزاران نفر از مردم آمریکا در منطقه برانکسِ شهر نیویورک به خیابان‌ها آمدند و علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه شعار سر دادند و خواستار توقف فوری جنگ علیه مردم فلسطین در غزه شدند.

تظاهرات مردم آمریکا در شهر نیویورک در حمایت از غزه + تصاویر

به گزاش قدس آنلاین، این تظاهرات با عنوان «سیل برانکس برای غزه» برگزار شد که سازمان «در دوران زندگی ما» آن را برگزار کرد؛ این سازمان از آغاز حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه، به صورت منظم رویدادهایی در حمایت از مردم فلسطین در سراسر شهر نیویورک برگزار می‌کند.

تظاهرات مردم آمریکا در شهر نیویورک در حمایت از غزه+ تصاویر


تظاهرات مردم آمریکا در شهر نیویورک در حمایت از غزه+ تصاویر


تظاهرات مردم آمریکا در شهر نیویورک در حمایت از غزه+ تصاویر

دیروز شنبه نیز هزاران نفر در شهر لندن پایتخت کشور انگلیس با برپایی تظاهراتی مقابل ساختمان دولت این کشور خواستار توقف فوری جنگ در غزه و متوقف شدن کشتار ملت مظلوم فلسطین شدند.

به گزارش المیادین، تظاهرات همبستگی با مردم مظلوم در فلسطین و نوار غزه برای تحت فشار قرار دادن دولت این کشور در راستای برقراری آتش بس و توقف صادرات سلاح به اشغالگران هم اکنون در لندن جریان دارد.

به گزارش القدس الاخباریه، تظاهرات گسترده‌ای هم در پاریس پایتخت فرانسه در محکومیت جنگ و جنایات ضدبشری رژیم صهیونیستی در غزه برگزار شد. این شبکه تلویزیونی افزود: تظاهراتی در شهر برلین پایتخت آلمان نیز در حمایت از فلسطین و درخواست پایان دادن به تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه برگزار شد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.