مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری با اشاره به بارش برف در گردنه‌های برف‌گیر استان، گفت: با توجه به بارش برف و وزش باد در گردنه‌های برف‌گیر، با کولاک برف مواجهیم که این مساله منجر به کاهش دید افقی شده است.

کولاک برف در گردنه‌های برفگیر چهارمحال و بختیاری

به گزارش قدس آنلاین خسرو کیانی با اشاره به اینکه بارندگی‌ها تقریبا از بعدازظهر امروز، ۲۴ دی در سطح استان آغاز شده و مشکل خاصی تاکنون ایجاد نشده است، اظهار کرد: صدور هشدار نارنجی از سوی هواشناسی به دلیل وزش باد بوده که از امشب در سطح استان آغاز و شدت آن برای فردا خواهد بود.

مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری افزود: بارش‌ها در ارتفاعات و گردنه‌های برف‌گیر به صورت برف است که به دلیل لغزندگی عبور و مرور با زنجیرچرخ و داشتن وسایل گرمایشی و زمستانه امکان‌پذیر است.

کیانی بیان کرد: باتوجه به وزش باد در گردنه‌های برف‌گیر با کولاک برف مواجهیم که این مساله منجر به کاهش دید افقی شده است، یعنی شرایط ایجاب می‌کند که رانندگان در این زمان از شب با احتیاط رانندگی کنند.

به گفته وی، به جز محور موگویی که از پنجشنبه هفته گذشته به دلیل بارش برف مسدود شده، همه جاده‌های استان باز و رفت و آمد با شرایط خاص خود جریان دارد.
 

انتهای پیام
 

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.