جشنواره داستان‌نویسی و روایت‌گری نوجوانان با عنوان «قصه‌ ایران آینده» برگزار می‌شود.

جشنواره «قصه‌ ایران آینده» برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، شناسایی و کشف نوجوانان مستعد و علاقه‌مند در حوزه قصه‌نویسی، قصه‌گویی و روایت‌گری و راه‌اندازی حلقه نویسندگان و راویان نوجوان از اهداف برگزاری این جشنواره عنوان شده است.

پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر اعلام کرده در جشنواره «قصه‌ ایران آینده»  نوجوانان علاقه‌مند به نویسندگی و روایت‌گری در مقاطـع متوسـطه اول و دوم، با ترسیم ایران آینده، رویای خود را از ایران سال ۱۴۲۴ در قالب قصه و روایت‌گری ارائه می‌دهند. 


این جشنواره در محور قصه‌گویی و در ۲ بخش «نگارش رویای من در ایران آینده»، شامل نگارش داستان و «روایت خلاقانه‌ رویای من از ایران آینده» شامل ساخت فیلم کوتاه (حداکثر ۵ دقیقه) از روایت خلاقانه نوجوانان طراحی شده است و نوجوانان به صورت انفرادی با ارسال آثار خود در هر ۲ بخش، امکان رقابت در این جشنواره را خواهند داشت.

بر اساس فراخوان، بهره‌مندی از قـوه تخیل، تکنیک‌های نویسندگی، تمرکز بر ایمان و امید در قصه، خلاقیت در ارائه و روایت‌گری جذاب از جمله نکاتی اسـت که نوجوانان باید در خلق آثار خود به آن توجه کنند.

نوجوانان علاقه‌مند به شرکت در این جشنواره می‌توانند از ۲۶ دی‌ماه تا ۱۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ آثار خود را به سایت جشنواره به نشانی https://iraneayandeh.farhangsara.ir ارسال کنند و یا با ارسال عدد ۱ به سامانه ۲۰۰۰۱۸۳۷۳۷، لینک شرکت در جشنواره را دریافت و نسبت به تکمیل فرم ثبت‌نام و بارگذاری آثار خود اقدام کنند.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.