۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱
کد خبر: 956896

ژوزه مورینیو، مربی پرتغالی، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از بازیکنان و هواداران رم خداحافظی کرد.

وداع احساسی آقای خاص با جالوروسی

به گزارش قدس آنلاین، باشگاه رم روز گذشته در اقدامی ناگهانی و غیرمنتظره اعلام کرد که دیگر تمایلی به ادامه همکاری با مورینیو ندارد و دوران حضور او روی نیمکت این تیم به پایان رسیده است. 

این تصمیم در حالی گرفته شد که رسانه‌های ایتالیایی حتی پس از شکست این هفته برابر میلان در رقابت‌های سری آ مدعی شده بودند که این مربی پرتغالی از حاشیه امنیت کافی برخوردار است و قرار نیست به این زودی رم را ترک کند. 

قرارداد او با باشگاه رم در پایان فصل جاری در ژوئن ۲۰۲۴ به اتمام می‌رسید و این مربی بارها تاکید کرده بود که دوست دارد پس از آن هم به حضورش در این تیم ادامه دهد و حتی انتظار می‌رفت که خیلی زود قرارداد جدیدی هم با او امضا شود. 

اما در نهایت این اتفاق رخ نداد تا مورینیو حالا بار دیگر از تیمی که هدایتش را برعهده داشت اخراج شده باشد و حالا به صورت جدی به دنبال پیدا کردن کاری جدید خواهد بود. 

این مربی پرتغالی که از جدایی از رم بسیار شوکه و ناراحت به نظر می‌رسد در پستی که پس از اخراجش و با عکس‌های به یاد ماندنی از دوران حضورش در این تیم منتشر کرد نوشت:« عرق، خون، اشک، لذت، غم، عشق، برادرها، تاریخ، قلب، جاودانگی.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.