مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی به سه هزار و ۵۴۳ نفر گرفتار شده در برف و کولاک استان خبر داد.

امدادرسانی به ۳۵۴۳ نفر گرفتار شده در برف و کولاک اردبیل

به گزارش قدس آنلاین، حمید قویدل با اشاره به اقدامات امدادرسانی در جاده‌های استان اردبیل، اظهار کرد: نیروهای امدادی از تاریخ ۲۰ دی ماه سه هزار و ۵۴۳ نفر در جاده‌های مواصلاتی استان گرفتار برف و کولاک شده بودند که توسط نجات‌گران جمعیت هلال احمر استان اردبیل امدادرسانی شدند.

وی تصریح کرد: در این حوادث ۸۸۳ خودرو در برف و کولاک گرفتار شده بودند که توسط عوامل جمعیت هلال احمر امدادرسانی شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به امکانات به کار گرفته شده در این حوادث گفت: ۵۹ تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر با ۲۲۱ نفر روز نیروی عملیاتی و به‌کارگیری ۴۹ دستگاه روز خودروی امدادی به یاری هموطنان گرفتار شده در برف و کولاک شتافتند.

قویدل افزود: در برف و کولاک اخیر علاوه بر امدادرسانی به در راه ماندگان این حوادث، ۱۵ نفر هم مصدوم داشت که ۱۱ نفر از آنها توسط تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان به مراکز درمانی انتقال داده شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در این حوادث ۳۰۲ نفر نیز توسط نجاتگران این جمعیت اسکان اضطراری داده شده‌اند، خاطرنشان کرد: ۱۵۰ تخته پتو، ۳۴ عدد آب معدنی، ۲۵۰ قوطی کنسروجات، ۵۸۵ قرص نان، ۴۹ بسته بیسکویت و ۱۳ کیلو خرما نیز در بین افراد اسکان داده شده توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر استان اردبیل برای امدادرسانی به هموطنان آمادگی کامل دارد، بیان کرد: هموطنان در زمستان از سفرهای غیرضروری پرهیز کرده و در صورتی که مجبور به مسافرت باشند تجهیزات زمستانی، تغذیه و پوشاک گرم همراه داشته باشند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.