فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری کلاهبرداری که ۹۰۰ میلیارد ریال از ۷۰ شهروند بروجردی تحت عنوان سرمایه‌گذاری در بورس کرده بود خبر داد.

دستگیری کلاهبردار ۹۰۰ میلیاردی در بروجرد

به گزارش قدس آنلاین، سردار یحیی الهی امروز ۳۰ دی‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی شکایت ۷۰ نفر از شهروندان مبنی بر اینکه فردی شیاد با عنوان سرمایه‌گذاری در بورس و پرداخت سود خارج از عرف آن‌ها را اغفال و متواری شده است، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی و اشراف اطلاعاتی هویت متهم را شناسایی و در هماهنگی با دستگاه قضایی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان خاطرنشان کرد: در تحقیقات انجام شده متهم به ۷۰ فقره کلاهبرداری به مبلغ ۹۰۰ میلیارد ریال اعتراف که با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.

سردار الهی اضافه کرد: پرداخت سودهای غیرمتعارف تحت عنوان سرمایه‌گذاری، یکی از شگردهای رایج چند سال اخیر کلاهبرداران است. لذا لازم است شهروندان با دقت نظر بالایی در این خصوص تصمیم‌گیری و اقدام و در صورت مشاهده فعالیت مشکوک افراد، مراتب را در اسرع وقت به پلیس اطلاع‌رسانی کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.