مسوول دفتر امنیتی گردان‌های حزب‌الله عراق اعلام کرد که مقاومت اسلامی به هر اقدامی پاسخی شدیدتر خواهد داد.

مقاومت اسلامی برای هر اقدامی پاسخی شدیدتر خواهد داشت

به گزارش قدس آنلاین، ابوعلی العسکری مسوول دفتر امنیتی گردان‌های حزب‌الله عراق در سخنانی اعلام کرد: برادران ما در مقاومت اسلامی به هدف قراردادن پایگاه‌های دشمن تا زمان تحقق هدف‌ها ادامه خواهند داد.

العسکری در ادامه با اشاره به نحوه زخمی‌شدن یک نظامی عراقی در روز گذشته گفت: نظامی عراقی که دیروز زخمی شد، با موشک‌های پاتریوت آمریکا آسیب دیده است.

مسوول دفتر امنیتی گردان‌های حزب‌الله عراق تاکید کرد: برادران ما در مقاومت اسلامی به هر اقدامی پاسخی ۲ برابر یا حتی شدیدتر خواهند داد.

گفتنی است روز گذشته منابع عراقی از حمله جدید به محل استقرار نظامیان اشغالگر آمریکایی در پایگاه عین الاسد در استان الانباردر غرب این کشور خبر دادند. العربیه به نقل از یک منبع امنیتی عراقی اعلام کرد که عین الاسد با بیش از ۲۰ موشک هدف قرار گرفته است.

برخی منابع به المیادین اعلام کردند: پایگاه عین الاسد هدف حمله سنگین موشکی قرار گرفته است. حداقل ۱۰ موشک به حومه و بخش استقرار نیروهای آمریکایی اصابت کرده است. برخی موشک‌ها از سوی سامانه‌های پدافندی آمریکایی ساقط شده است. موج حمله و انفجارهای رخ داده درپایگاه شدید گزارش شده است.

گفتنی است مقاومت اسلامی عراق پیش‌تر اعلام کرده بود که در راستای حمایت از ملت فلسطین حمله‌های خود به اراضی اشغالی و همچنین پایگاه‌های واشنگتن در منطقه، به دلیل دست‌داشتن آمریکا در کشتار و جنایت علیه فلسطینیان را تشدید خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.