فرماندار مشهد گفت: ۳۸ هزار نفر عامل اجرایی برگزاری انتخابات در شهرستان مشهد هستند که با افراد ذخیره به ۴۰ هزار نفر می‌رسند.

۳۸ هزار نفر دست اندر کار برگزاری انتخابات در مشهد هستند

به گزارش قدس خراسان، محسن داوری در جلسه پرسش و پاسخ با دانشجویان، اظهار کرد: دشمن می‌خواهد در جامعه ناامیدی ایجاد شود ولی ما باید امیدواری در جامعه ایجاد کنیم هر کاری که باعث ایجاد امید شود ارزشمند است.

وی با بیان اینکه همه باید امیدوار و منسجم باشیم افزود: بهترین کشور را داریم و قدر داشته‌ها را باید بدانیم.

فرماندار مشهد با اشاره به انتخابات ۱۱ اسفندماه اظهار کرد: مطمئن هستیم انتخاباتی باشکوه برگزار خواهد شد و همین جوانانی که دشمن می‌گوید با انقلاب و نظام نیستند پای کار می‌آیند.

داوری ادامه داد: ظرفیت های مختلفی برای تسریع در روند رای گیری و عدم معطلی شهروندان ایجاد کرده ایم تا در کمترین زمان ممکن رای دهند.

وی گفت: هرکسی با هر فکری حتی اگر نظام را هم قبول نداشته باشد اما در چهارچوب قانون عمل کند آمادگی داریم او را در انتخابات مشارکت دهیم تا سلامت انتخابات را ببیند.

فرماندار مشهد با بیان اینکه بستر برای انتقاد سازنده فراهم است افزود: آمادگی شنیدن هر نوع انتقاد در هر حوزه داریم در همین راستا دوشنبه هر هفته ملاقات عمومی در فرمانداری و سه‌شنبه ها ملاقات حضوری با مردم در مساجد هر محله برگزار می‌کنیم.

داوری بیان کرد: در اجرای انتخابات از همه ظرفیتها به ویژه دانشگاهیان استقبال می‌کنیم و آمادگی داریم برای کسانی که از سوی این نهاد آموزشی معرفی شوند حکم لازم را صادر کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.