سخنگوی فراجا گفت: تاسیس باشگاه رسانه‌ای دانش‌آموزی یکی از چند پروژه فعالی است که پلیس در گسترش همکاری با بخش تربیتی کشور ساماندهی و آغاز خواهد کرد.

باشگاه رسانه‌ای دانش‌آموزی پلیس افتتاح شد

سردار "سعید منتظرالمهدی" اظهار کرد: در عصر فَست مدیا، فراجا با رویکردی فراگیر و چند ساحتی به دنبال ارتباط موثر با تمامی اعضای جامعه و مخاطبانَش است؛ مخاطبینِ زن و مرد خُرد و کلان.

وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورشِ کشور و دانش‌آموزان، بخش بزرگی از پیکره جمعیِ مخاطبان پلیس است تا در هم رسانی و انتقال پیامِ پلیس نقش ایفا کنند و در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی یاریگر فراجا باشند؛ بهره‌وری ماموریت ها و خدمات متعدد و گسترده این سازمان نیازمند تعامل و هم افزایی همه اقشار است.

سخنگوی پلیس با تاکید بر این که باتوجه به اصول تربیتی و شناخت های اجتماعی، بزرگترین جامعه‌یِ آموزش‌پذیر در یک کشور نونهالان و نوجوانان هستند، افزود: فراجا با درکِ اولویت‌ها، رویکرد جدیدی را در گسترش ارتباطِ عمیق با حوزه‌ آموزش و پرورش در نظر گرفته است که تاسیسِ باشگاهِ رسانه‌ای دانش‌آموزی یکی از چند پروژهِ فعالی است که پلیس در گسترش همکاری با بخشِ تربیتی کشور ساماندهی و آغاز خواهد کرد.

سردار منتظرالمهدی با تاکید بر این که به دنبال شکل دادن به یک مجموعه منضبط، هدفمند، پویا و بانشاط در راستای افزایش قدرت رسانه ای جهت ارائه خدمات مهم و گسترده پلیس به عموم جامعه هستیم، گفت: خوشبختانه وزارت آموزش و پرورش یک تشکیلات منسجم با نام خبرگزاری دانش آموزی(پانا) دارد که می‌توان از این ظرفیت برای اشاعه فرهنگ شهروند مداری در حوزه انتظامی نیز بهره مند شد.

وی ادامه داد: پلیس خود را در موضوع آسیب‌های اجتماعی و کاهش عوامل تهدیدزا مسئول می‌داند و با مشارکت دانش‌آموزانِ فعال در عرصه‌ِ رسانه به دنبال آن است تا هم نقش خود را برای جامعه‌ِ نونهال و نوجوان کشور تشریح کند و از طرف دیگر ظرفیت و پتانسیل مشارکت در نظم سازی توسط دانش‌آموزان را تبدیل به حرکتی فراگیر و جمعی کند که خروجی آن به سیاست گذاری فرهنگی و کارآمدی خانواده‌ها منتهی می‌شود.

سخنگوی پلیس یادآور شد: باشگاه رسانه‌ای که توسط دانش‌آموزانِ مستعد و علاقه‌مند با محوریت اخبار و رویدادهای پلیسی آغاز به کار خواهد کرد در حقیقت سنگ بنای ارتباط موثر میان پلیس و بخش بزرگی از جامعه یادگیرنده و آموزش پذیر در کشور است که اقدامی موثر و خرسند ساز است.

منتظرالمهدی ادامه داد: این پلیس‌یاران نوجوان بازتاب دهنده مسائل حوزه آموزشی و تربیتی در سطح مدارس، خانواده ها و محلات هستند و با برنامه ریزی‌های مدون و دقیق می توانند در حوزه انتظامی و انضباط اجتماعی نیز پیش قدم باشند و این گونه مجموعه بزرگ پلیس را یاری برسانند.

منبع: مشرق نیوز

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.