دومین انفجار امروز در ایالت بلوچستان واقع در جنوب غرب پاکستان ستاد انتخاباتی یک حزب را مورد هدف قرار داد که طی آن ۱۰ نفر کشته و ده‌ها نفر دیگر زخمی شدند. 

دومین انفجار در بلوچستان پاکستان/۱۰ نفر کشته شدند

به گزارش قدس آنلاین، دومین انفجار امروز در بلوچستان تنها ساعاتی پس از انفجار مرگبار در منطقه پشین رخ داد که گفته می‌شود شمار قربانیان آن به ۱۴ کشته افزایش یافته و ۳۰‌ نفر دیگر زخمی هستند.

وزیر اطلاع رسانی دولت ایالت بلوچستان اعلام کرد که انفجار بمب در منطقه "قلعه سیف اله" ستاد انتخاباتی حزب جمعیت علمای اسلام را نشانه رفت و طی آن ۱۰ نفر کشته و ده‌ها نفر دیگر زخمی شدند.

مقامات ایالتی گفتند شدت انفجار بسیار قوی بود و وضعیت بسیاری از زخمی‌های این حادثه بحرانی گزارش شده است لذا احتمال افزایش شمار قربانیان وجود دارد.

انفجارهای پشت سر هم در بلوچستان پاکستان تنها یک روز مانده به انتخابات عمومی این کشور انجام می‌شود. تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این اقدامات تروریستی را برعهده نگرفته است.

انتخابات پیش روی پاکستان چهاردهمین دوره از نوع خود است که طی آن نمایندگان جدید مجلس ملی و ۲ مجلس ایالتی با رای مستقیم مردم انتخاب خواهند شد. حزبی که اکثریت کافی کرسی ها در مجلس ملی (دو سوم کرسی ها) را به دست آورد (یا به صورت ائتلاف با احزاب همسو) قادر به تشکیل دولت آتی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.