وزیر اقتصاد گفت: به موازات زحمتی که به عنوان رویداد روایت پیشرفت انجام می‌شود، باید در فضای رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی نیز روایت‌های پیشرفت دستگاه‌های مختلف، تولید کنندگان، مدیران، شرکت‌های دانش بنیان، جوانان و نخبگان بیش از پیش به گوش مردم برسد.

 وزیر اقتصاد: روایت‌ پیشرفت دولت در فضای مجازی رونق بگیرد

به گزارش قدس خراسان، سید احسان خاندوزی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از رویداد ملی روایت پیشرفت که در محل دائمی نمایشگاه‌های آستان قدس رضوی مشهد مقدس در حال برگزاری است،  اظهار کرد: به موازات زحمتی که به عنوان رویداد ملی روایت پیشرفت انجام می‌شود، باید در فضای رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی نیز روایت‌های پیشرفت دستگاه‌های مختلف، تولید کنندگان، شرکت‌های دانش بنیان، جوانان و نخبگان بیش از پیش به گوش مردم برسد.

وزیر اقتصاد ضمن تبریک عید مبعث، اظهار کرد: تقارن این عید سعید با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی را گرامی می‌داریم.

وی با اشاره به اینکه از تمام افرادی که برای برگزاری رویداد روایت پیشرفت تلاش کرده‌اند قدردانی می‌کنیم، مطرح کرد: در این نمایشگاه بخشی از پیشرفت‌ها و دستاوردهای دولت سیزدهم به خوبی به نمایش گذاشته شده است.

خاندوزی افزود: بسیاری از اذهان جامعه با این پیشرفت‌ها آشنا نیست و باید این خلأ اجتماعی و عمومی پوشش داده شود که رویداد روایت پیشرفت نیز در همین راستا برپا شده است.

وزیر اقتصاد بیان کرد: به موازات زحمتی که به عنوان رویداد روایت پیشرفت انجام می‌شود، باید در فضای رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی نیز روایت‌های پیشرفت دستگاه‌های مختلف، تولید کنندگان، مدیران، شرکت‌های دانش بنیان، جوانان و نخبگان بیش از پیش به گوش مردم برسد.

وی با بیان اینکه نباید به هیچ سطحی از پیشرفت قناعت کنیم، عنوان کرد: انقلاب اسلامی همواره در مسیرهای پرفراز و نشیبی بوده است چراکه دست‌اندرکاران کشورهای مختلف دوست ندارند رفاه، بزرگی و عزت ملت ایران را ببینند و به دنبال متوقف کردن این پیشرفت‌ها هستند.

خاندوزی در پایان تاکید کرد: ملت ایران همواره به دنبال موفقیت بوده و دولت سیزدهم نیز خودش را وقف این هدف کرده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.