مدیر کل امور مالیاتی مازندران گفت: میزان دریافت مالیات و درآمدهای ناشی از آن در استان در ۱۰ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۴۲ افزایش یافته است.

درآمدهای مالیاتی مازندران ۴۲ درصد افزایش یافت

به گزارش قدس آنلاین، محسن اسلامی ورکی  افزود: در ۱۰ ماهه امسال ۶۷ هزار میلیارد ریال مالیات در مازندران اخذ شده که نسبت به مدت مشابه پارسال این رقم رشد ۴۲ درصدی را نشان می دهد.

وی، شناسایی مودیان جدید و افرادی که مبادرت به فرار و کتمان مالیاتی می کردند را از دلایل افزایش کسب مالیات در مازندران عنوان کرد.

مدیر کل امور مالیاتی مازندران اظهار داشت:‌ در این مدت از مالیات های کسب شده ۱۰ هزار میلیارد ریال عوارض ارزش افزوده به شهرداری ها، ‌ فرمانداری ها و دهیاری ها پرداخت شده است.

به گفته اسلامی ورکی با اجرای طرح مالیات ستانی هوشمند و ایجاد اداره مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی در بازدیدهای سرزده از مراکز مختلف موارد مشکوک به فرار مالیاتی شناسایی شده است.

وی ادامه داد: با افرادی که مبادرت به تراکنش های مشکوک برای فرار مالیاتی می کنند برابر مقررات و قوانین برخورد می شود و بعد از اثبات موضوع به قوه قضاییه معرفی خواهند شد.

مدیر کل امور مالیاتی مازندران گفت:‌ در همین راستا امسال برای ۲ مجموعه متخلف که فرار مالیاتی داشته اند حکم قضایی صادر شد.

وی همچنین استفاده از حساب های موسسات قرض الحسنه با افتتاح حساب در آن به عنوان یکی از راه های فرار مالیاتی نام برد و افزود:‌ بابررسی سرزده و ویژه گردش حساب یک صندوق قرض الحسنه در استان مشخص شد از ۳۵۴ هزار میلیارد ریال تراکتش بانکی انجام دادند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.