در حرکتی خلاقانه، خوشنویسان مشهد مقدس، اسامی سردرب حوزه های انتخاباتی این شهر را به خط زیبا نگاشتند.

قاب ورودی حوزه‌های انتخابات مشهد به کلک خوش نگاران این شهر مزین شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، محمد حسین زاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در خصوص مشارکت هنرمندان در انتخابات اظهار کرد: هنر، بی‌شک از هر تبیین دیگر نافذتر و از هر قالبی گسترده‌تر است. آنگاه که هنرمند زمان شناس باشد و پیشرو عمل کند؛ تعهد در جوار باور، می‌تواند؛ خالق ناب‌ترین و تاثیرگذارترین آثار هنری شود. 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی بیان کرد: هر ذهن خلاق و هنرمند می‌تواند زبان شرف و شهامت این مردم باشد. این خواسته به حق انقلاب از هنرمند متعهد است.

وی با طرح این سوال که «چه کسی می‌تواند جز هنرمند خلاق ایده‌های شریف را بپروراند و اثری ماندگار را در اذهان مردم خلق کند؟!» افزود: هنر در کنار معیارهای اسلامی می‌تواند مفاهیم و ارزش‌های والای الهی و معنوی را در برابر چشمان جهانیان به نمایش گذارد و امسال خوشنویسان هنرمند مشهد مقدس، جلوداران جامعه هنری استان در امر انتخابات هستند.

حسین زاده تاکید کرد: لازم است، هنرمندان، زبان رسای هنر را در خدمت انقلاب اسلامی که عزیزترین سرمایه مردم ایران است به کار گیرند و این استعداد و هدیه الهی را صرف تعالی افکار انسانی کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.