۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۸
کد خبر: 967738

نیان الکترونیک مشهد در هفته بیست و دوم لیگ برتر والیبال موفق شد ساپیا را شکست دهد.

نیان الکترونیک سایپا را شکست داد

به گزارش قدس خراسان، هفته بیست و ششم لیگ برتر والیبال امروز با برگزاری ۷ دیدار به پایان رسید. برنامه هفته پایانی لیگ برتر به دلیل تغییرات برنامه ریزی فدراسیون والیبال، پس از برگزاری دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ برتر برگزار شد.

تیم‌های نیان الکترونیک مشهد و سایپا در هفته بیست و ششم لیگ برتر والیبال به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود نیانی‌ها به پایان رسید.

شاگردان صمدی در این دیدار در ست‌های اول، سوم و پنجم و با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۲ و ۱۵ بر ۶ به پیروزی رسیدند. ساپیا نیز تنها در ست‌های دوم و چهارم و با نتایج ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۶ به برتری رسید.

نیانی‌ها که هفته گذشته پس از ۸ شکست متوالی در نیم فصل دوم لیگ برتر والیبال موفق شدند شهرداری گنبد، حریف خود برای بقا در لیگ را در خانه خودش شکست دهند، در این هفته نیز به مصاف سایپا قعر جدولی رفتند و باز هم در یک بازی پنج گیمه موفق شدند حریف خود را شکست دهند.

این نخستین پیروزی نیانی‌ها در سالن مهران در نیم فصل دوم محسوب می‌شد.

نیان الکترونیک با این پیروزی، هشتمین برد خود در لیگ برتر را کسب کرد و با توجه به شکست شهرداری گنبد برابر فولاد سیرجان، جایگاه خود در رده دوازدهم را تثبیت کرد.

از آنجا که مس رفسنجان تیم ۹ برده لیگ برتر والیبال در این هفته نیز شکست خورد و در رده یازدهم باقیماند، شاگردان صمدی می‌توانند نیم نگاهی به کسب این رتبه در پایان فصل لیگ برتر والیبال داشته باشند.

نیانی‌ها در دیدار آتی خود، در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر والیبال چهارشنبه ۹ اسفند میزبان هورسان رامسر خواهند بود.

منبع: شهرآرا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.