وزیر کشور با بیان اینکه ترسیم صحنه سیاسی جدید ایران به دست رای اولی‌ها است، گفت: شما جوانان باید با تشویق دیگران برای حضور در انتخابات، به جنبش بزرگ عدالت‌خواهانه کمک کنید.

وزیر کشور: ترسیم صحنه سیاسی جدید ایران به دست رأی اولی‌هاست

به گزارش قدس آنلاین، احمد وحیدی روز سه‌شنبه در اجتماع بزرگ رای اولی‌ها که در تالار وزارت کشور برگزار شد، افزود: شما جوانان با قلب پاک، صداقت، صفا و مسئولیت پذیری، برای همه جوانان الگو هستید همانگونه که پیش تر، جوانانی هم سن و سال شما در مقابل چشمان حیرت زده دنیا جنگیدند و پیروزی را به ارمغان آوردند.

وزیر کشور ادامه داد: جهان به نقش‌آفرینی بزرگ جوانان ما در صحنه نگاه می کند.

وحیدی با یادآوری خودسوزی یک نظامی آمریکایی در اعتراض به نسل کشی صهیونیست‌ها در غزه، بر فراگیر شدن روزافزون روح عدالتخواهی در جهان اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: دنیا بیش از هر زمان دیگری تشنه عدالت است و ما معتقدیم روز به روز به ظهور حضرت بقیه الله (عج) نزدیک تر می شویم و ملت ایران با تکیه بر جوانان خود، ندای عدالتخواهی را در دنیا به صدا در آورده است.

وی تصریح کرد: امروز در آستانه انتخابات، این ندای عدالتخواهانه است که همگان را به پای صندوق های رای فرا می‌خواند و این پیام بزرگ انقلاب است.

وزیر کشور بیان داشت: رای اولی‌ها با عمل به مسئولیت سیاسی اجتماعی خود، جهان را متحیر کرده و نقطه آغاز حرکت ملت بزرگ ایران برای ساخت تمدن نوین اسلامی خواهند بود و این صحنه جشن تکلیف سیاسی شما برای اقتدار کشورمان است.

با بیان اینکه ترسیم صحنه سیاسی جدید کشور به دست رای اولی ها است، عنوان کرد: شما جوانان نه تنها برای یک ملت بلکه برای همه ملت های آزادی خواه، تصمیم گیری خواهید کرد و باید با تشویق دیگران نیز، به جنبش بزرگ عدالت خواهانه کمک کنید.

وحیدی، با اشاره به پیوند اعیاد شعبانیه و میلاد امام عصر (عج) با روزهای انتخابات بیان کرد: شما نشان خواهید داد به مسئولیت خود عمل می‌کنید و این نقطه آغاز حرکت جدید عظیم ملت ایران برای ساخت تمدن نوین اسلامی خواهد بود.

وزیر کشور ادامه داد: ایران را آن گونه بسازید که جایگاه برتر آن را در دنیا به تحقق برساند؛ این صحنه جشن تکلیف سیاسی شما عزیزان در راه اقتدار ایران است و این تولد دوباره را به شما تبریک می‌گویم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.