با حضور فرماندار مشهد و بیش از سیصد دانش‌آموز و نوجوان مشهدی، گردهمایی بزرگ آینده‌سازان جوان به عنوان نمایندگان آتیه‌ساز فرماندار در شعب اخذ رای در تالار شهر برگزار شد.

گردهمایی بزرگ آینده‌سازان جوان برگزار شد

به گزارش قدس خراسان و به نقل از روابط‌ عمومی فرمانداری مشهد، محسن داوری در این گردهمایی اظهارکرد: امروز نسل جدید و امید آینده کشور در همه صحنه ها به میدان آمده است. امسال هم مردم ما و هم دشمنان ما خواهند دید که دختران و پسران مشهدی که هنوز به تکلیف سیاسی نرسیده اند در میدان حاضر هستند.

وی ادامه داد: کسانی که مقدمات ظهور را زودتر از ما آماده خواهند کرد،امروز زودتر از همه پای کار آمده اند. همه دختران و پسران ما امروز موثرتر از همیشه هستند. شما مقدمه ای را شروع خواهید کرد تا دوستان و هم کلاسی های‌ ‌شما پای صندوق های رای حضور یابند.

داوری گفت: سه هدف مهم در دستور کار است. اول آنکه شما نشان می دهید از امروز آماده ساختن آینده کشور هستید. نکته دیگر این که امروز کارآموزی دارید که در انتخابات دوسال آینده ریاست جمهوری نماینده و ناظر قانونی انتخابات باشید. مورد آخر هم اینکه حضور شما سفیران پاکدل پای صندوق های رای، باعث خواهد شد تا سلامت انتخابات به صورت گسترده انتقال یابد.

وی تصریح کرد: دشمن به دنبال این است که امید مردم را از بین ببرد. اما با استفاده از ظرفیت مردمی و شما دانش آموزان که سفیران انتخابات هستید، این حقه دشمن را نابود خواهیم کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.