۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲
کد خبر: 969770

مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: سامانه بارشی که از یکشنبه شب وارد استان شد فعالیت خود را با بارش برف آغاز کرد و این بارش‌ها تا روز سه‌شنبه ادامه خواهد داشت.

تداوم باران و برف در زنجان

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا رحمن‌نیا اظهار کرد: بیشترین میزان بارندگی برف از شب گذشته تاکنون با ۶ میلی‌متر در شهرستان سلطانیه و در زنجان نیز سه میلی‌متر گزارش شده است.

وی با بیان اینکه بارش‌های روز سه‌شنبه به صورت خفیف و پراکنده خواهد بود، تصریح کرد: به دلیل شرایط جوی حاکم در استان هشدار سطح زرد هواشناسی صادر شده است که بر این اساس از هم استانی درخواست می‌شود از سفرهای غیرضروری به خصوص تردد در مسیرهای کوهستانی خودداری و در صورت ضرورت سفر، خودروهای خود را به تجهیزات ایمنی و زنجیر چرخ مجهز کنند.

این مسئول ادامه داد: روز چهارشنبه هفته جاری بارندگی برای استان پیش‌بینی نشده است اما سرعت وزش باد در برخی نقاط افزایش می‌یابد و روز پنجشنبه نیز شاهد بارش‌های رگباری باران و افزایش وزش باد در استان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه طی روزهای آینده هوای نقاط مختلف استان گرم‌تر می‌شود،‌ گفت: دمای فعلی شهر زنجان صفر درجه است که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت پنج درجه افزایش دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.