حزب‌الله لبنان اعلام کرد که نظامیان و موضع‌های ارتش رژیم صهیونیستی را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است.

حمله‌های جدید حزب‌الله لبنان به موضع‌های ارتش رژیم صهیونیستی

حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از حمله‌های جدید خود به نظامیان و مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان اعلام کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۵ عصر امروز سه‌شنبه پنجم مارس ۲۰۲۴ موضع رویسات العلم را در تپه‌های اشغالی کفرشوبا با تسلیحات موشکی هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

علاوه بر این ساعت ۲:۳۰ عصر امروز به وقت محلی مقر فرماندهی تیپ ۷۶۹ شرق ارتش رژیم صهیونیستی در پادگان کریات شمونه نیز از سوی حزب‌الله لبنان هدف قرار داده شد.

همچنین حزب‌الله لبنان اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۶:۳۰ عصر امروز به وقت محلی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در پشت موضع صهیونیستی البغدادی با تسلیحات مناسب هدف قرار داده‌اند.

پیش از این نیز حزب‌الله لبنان ۶ عملیات دیگر را علیه مواضع، نظامیان، جنگ‌افزارها و شهرک‌های صهیونیستی واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی انجام داده بود. بر این اساس شمار عملیات‌های حزب‌الله لبنان علیه منطقه‌های شمالی سرزمین‌های اشغالی در روز جاری به ۹ عملیات می‌رسد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.