حزب‌الله لبنان با انجام چند حمله موشکی دیگر شمار عملیات‌های خود در روز جاری را به ۱۰ عملیات رساند.

حمله حزب‌الله لبنان به مرکزهای صهیونیستی با موشک «برکان»

به گزارش قدس آنلاین حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی اعلام کرد که چند عملیات دیگر را علیه نظامیان و مرکزهای نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی به انجام رسانده است.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۲:۴۵ ظهر امروز سه‌شنبه دوازدهم مارس ۲۰۲۴ موضع الجرداح را با موشک‌های برکان هدف قرار دادند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

همچنین حزب‌الله لبنان اعلام کرد که عصر امروز موضع صهیونیستی «جل العلام» و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در پشت آن را با چندین موشک برکان هدف قرار داده است.

علاوه بر این مواضع صهیونیستی «حدب یارین» و «برکه ریشا» و پادگان صهیونیستی «زرعیت» در شمال سرزمین‌های اشغالی نیز از سوی رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان هدف حمله با موشک‌های برکان قرار گرفت.

همچنین در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۴:۱۵ عصر امروز سه‌شنبه دوازدهم مارس ۲۰۲۴ در آسمان مناطق مرزی با فلسطین اشغالی با استفاده از تسلیحات مناسب با پهپادی اسراییلی مقابله کردند.

حزب‌الله لبنان تاکید کرد که این اقدام رزمندگان حزب‌الله لبنان پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی را ناگزیر به بازگشت به سرزمین‌های اشغالی کرده است.

با احتساب این عملیات‌های جدید، شمار عملیات‌های روز جاری حزب‌الله لبنان علیه مواضع و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به ۱۰ عملیات رسید.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.