المیرا؛ دختربچه هفت ساله اصفهانی از روز جمعه ۱۸ اسفند به طرز مرموزی در روستای ده‌کرم در ۴۰ کیلومتری شهر اصفهان ناپدید شده است. تحقیقات پلیس آگاهی اصفهان در این خصوص جریان دارد، اما هنوز به نتیجه‌ای نرسیده است.

المیرای ۷ ساله کجاست؟/ یک هفته بی‌خبری از ناپدید شدن مشکوک دختربچه اصفهانی

به گزارش قدس آنلاین،  حمید چوپانی، از بستگان کودک گمشده درباره این اتفاق گفت: دختربچه گمشده، المیرا زارع معروف به نازگل، تنها فرزند خانواده است. المیرا هفت‌ ساله و در کلاس اول ابتدایی درس می‌خواند و همراه مادرش در روستای برسیان اصفهان زندگی می‌کرد. وقتی المیرا نوزادی چهارماهه بود، پدرش را از دست داد و از آن زمان در کنار مادرش بزرگ شد.

چوپانی درباره ماجرای گم شدن المیرا هم اینچنین گفت: المیرا روز پنج‌شنبه ۱۷ اسفند همراه مادرش از روستای برسیان به روستای ده‌کرم؛ در ۴۰ کیلومتری اصفهان رفت تا تعطیلات آخر هفته را کنار پدربزرگ و مادربزرگش سپری کند. ساعت هشت صبح روز جمعه المیرا وارد حیاط شده و به تنهایی مشغول بازی می‌شود. همان لحظه پدربزرگ وارد حیاط می‌شود و برای انجام کاری خانه را ترک می‌کند. این آخرین باری است که المیرا دیده شد و پس از آن دیگر خبری از او نشد. یک ساعت بعد مادر المیرا متوجه می‌شود که از المیرا خبری نیست. او احتمال می‌دهد بچه همراه پدربزرگش از خانه بیرون رفته باشد برای همین با پدربزرگ المیرا تماس می‌گیرد و زمانی که متوجه می‌شود المیرا همراه او نیست به دنبال طفل می‌گردد، اما خبری از او نمی‌شود.

وی ادامه داد: پس از این که متوجه گم شدن المیرا شدیم به صورت گروهی به دنبالش گشتیم و هر جایی که ممکن بود و به ذهن می‌رسید دنبالش گشتیم، اما هیچ نشانی از او پیدا نکردیم. ما دوربین‌های مداربسته اطراف را هم بررسی کردیم که یا خراب بود و یا کیفیت مناسب نداشت و هیچ سرنخی به دست نیاوردیم.

وی درباره طرح شکایت هم یادآور شد: وقتی جستجوی ما راه به جایی نبرد، راهی پلیس آگاهی اصفهان شدیم و موضوع را اعلام کردیم. در حال حاضر هم تمام مردم روستا از پلیس مطالبه دارند به این موضوع به صورت جدی ورود کند، این نگرانی به حدی است که بچه‌ها می‌ترسند از خانه خارج شوند. از زمانی هم که المیرا گم شده، مادرش وضعیت روحی بسیاری دشواری را تحمل می‌کند.

چوپانی برای پیدا شدن المیرا از همه مردم درخواست کمک کرد و تاکید کرد اگر سرنخی از او پیدا کردند، پلیس اصفهان را در جریان بگذارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.