مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: در سه روز گذشته بیش از ۵ هزار بلیت ناوگان اتوبوسی ویژه ایام تعطیلات نوروزی پیش‌فروش شده است.

پیش‌فروش ۵۰۰۰ بلیت ناوگان حمل و نقل عمومی در کرمانشاه

به گزارش قدس آنلاین، سید شهرام کهریزی  اظهار داشت: از ۲۴ اسفند تا ۲۶ اسفندماه، ۵۵۸۰ بلیت اتوبوس ویژه تعطیلات ایام نوروز پیش‌فروش شده است.

وی افزود: از ۵۵۸۰ بلیت پیش فروش شده ۲۳۱۰ بلیت به صورت اینترنتی و ۳۲۷۰ بلیت به صورت حضوری پیش‌فروش شده است.

کهریزی عنوان کرد: در ۷۲ ساعت گذشته ۲۱ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جابه‌جا شده که سهم ناوگان سواری ۵۷۰۰ مسافر، ناوگان مینی‌بوس ۱۰ هزار مسافر و ناوگان اتوبوسی ۵۳۰۰ مسافر است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از برپایی میز خدمت به منظور ارائه خدمات حداکثری به مسافران نوروزی استان کرمانشاه و تکریم ارباب رجوع در پایانه‌های مسافربری شهید کاویانی خبر داد.

وی عنوان کرد: میز خدمت و پاسخگویی و رسیدگی به شکایات مسافران نوروزی در پایانه مسافربری شهید کاویانی با حضور همکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه به صورت ۲۴ ساعته در نوروز نسبت به رفع مشکلات رانندگان و شرکت‌ها اقدام کرده و با پاسخگوی مسافران خواهند بود.

کهریزی خاطرنشان کرد: شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها به‌صورت شبانه روزی پاسخگو است و مسافران علاوه بر آن می‌توانند انتقادات، پیشنهادات و مشکلات خود را به این سامانه درمیان گذاشته و در کمترین زمان ممکن نتیجه را دریافت کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.