شهردار مشهد گفت: بحث بازرسی تاکسیرانی بسیار دارای اهمیت است و باید به این حوزه توجه جدی کنیم و با متخلفان برخورد جدی شود.

برخورد جدی با تاکسیرانان متخلف در ایام نوروز/جانمایی المان‌های مشهد تا یکشنبه به اتمام برسد

به گزارش قدس خراسان، محمدرضا قلندرشریف، شهردار مشهد در نشست بررسی اقدامات اجرایی ستاد استقبال از بهار ۱۴۰۳ اظهار کرد: بحث استقبال از بهار نیز بسیار مهم است و همزمانی بهار و ماه رمضان این اهمیت را دوچندان کرده به نحوی که برنامه‌های استقبال از بهار از ابتدا تا انتهای ماه رمضان ادامه خواهد شد که زمان آن نسبت به سال‌های گذشته طولانی تر شده است.

شهردار مشهد گفت: در حوزه نظارت و بازرسی اقدامات در حال انجام است و باید عملکرد همه حوزه‌ها بازخورد مناسب بیرونی داشته باشد؛ در بخش عمران و با توجه با بارش‌های برف و باران اخیر، باید لکه گیری‌های آسفالت تا قبل از ورود زائران انجام شود و کیفیت معابر افزایش یابد.

وی بیان کرد: المان‌های شهری باید حداکثر تا فردا نصب و جانمایی شود. همچنین بحث بازرسی تاکسیرانی بسیار دارای اهمیت است و باید به این حوزه توجه جدی کنیم و با متخلفان برخورد جدی شود تا از این طریق شاهد رضایت مردم باشیم؛ حوزه اتوبوسرانی نیز باید سرویس‌دهی دائم از صبح ٢٩ اسفند تا شب دوم فروردین ماه داشته باشند و قطار شهری نیز با تمام ظرفیت باید پای‌کار باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.