رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی از اشغال ۸۰ درصدی هتل‌های مشهد در نیمه نخست نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

اشغال 80 درصدی ظرفیت هتل‌های مشهد

محمود مادرشاهیان در خصوص وضعیت هتل‌های مشهد اظهار کرد: هتل‌های مشهد در وضعیت خوبی قرار دارد و درصد اشغال آن‌ها به بیش از ۸۰ درصد رسیده است.

وی افزود: البته اخبار سیل و بارش‌های شدید باران در سطح اشغال هتل‌ها تاثیرگذار بوده است، اما با این وجود ۸۰ درصد ظرفیت‌های هتل‌های مشهد تکمیل شده و مشکل به خصوصی وجود ندارد.

رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی گفت: از آنجا که تعطیلات ادامه دارد، در آینده‌ نزدیک سطح اشغال بیش از ۸۰ درصدی را برای هتل‌ها پیش‌بینی می‌کنیم.

مادرشاهیان در خصوص وضعیت اشغال هتل‌های اطراف حرم رضوی خاطرنشان کرد: هتل‌های اطراف حرم رضوی به طور کامل تکمیل شده‌اند. البته برخی از هتل‌ها تا ۹۰ درصد و برخی دیگر از هتل‌های اطراف حرم نیز تا ۸۰ درصد تکمیل شده‌اند.

وی در خصوص استقبال زائران از طرح ۱۰ روز اقامت با ۳۰ درصد تخفیف عنوان کرد: برای زائرانی که جهت اقامت در مشهد نیت ۱۰ روزه می‌کنند، ۳۰ تا ۴۰ درصد تخفیف درنظر گرفته‌ایم. این طرح تاکنون موفقیت‌آمیز بوده و در بسیاری از هتل‌ها، مهمانان بیتوته کرده و اقامت ۱۰ روزه دارند.

رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی در خصوص پیش‌بینی‌اش از طرح اشغال هتل‌ها در نیمه دوم نوروز ۱۴۰۳ بیان کرد: در نیمه دوم نوروز نیز وضعیت اشغال هتل‌ها خوب خواهد بود. پیش‌بینی‌ها این است که هتل‌های مشهد در نیمه دوم نوروز، همین مقدار اشغال را ثبت کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.