جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی در جلسه ویدئو کنفرانس ستاد مرکزی با حضور رئیس جمهور و وزرای کشور، میراث فرهنگی و گردشگری، راه و شهرسازی و بهداشت و درمان؛ خواستار افزایش پروازهای مسافری به مقصد مشهد شد.

ضرورت افزایش پروازهای مسافری به مقصد مشهد

به گزارش قدس خراسان و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین حجت گنابادی نژاد با بیان این مطلب اظهار کرد: مشهد یکی از مهم‌ترین مقاصد سفر در کشور است که بیشترین تقاضا و سفر را در کشور دارد.

وی ادامه داد: فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد در ایام نوروز و طی بیشترین حالت ۱۸۰ پرواز دارد در حالی که برخی استان‌ها به غیر از تهران تا ۲۴۰ پرواز دارند. بر این اساس کمبود پروازهای مقصد مشهد بعضا منجر به لغو رزرو هتل‌ها می‌شود.

جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی با اشاره به وضعیت جاده‌های استان نیز عنوان کرد: طی دو سال گذشته، دولت توجه ویژه‌ای به بهسازی جاده‌های استان داشته است؛ اما تامین نیازهای زائران جاده‌های منتهی به مشهد نیازمند ساز و کار ویژه‌ای است و دستگاه‌های متولی بایستی از اختیارات قانونی لازم در نظارت و ایفای نقش برخوردار باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.