رزمندگان حزب الله لبنان مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی را برای بار سوم طی چند ساعت گذشته هدف حملات موشکی و راکتی قرار دادند.

سومین حمله موشکی حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی طی ساعات گذشته

به گزارش قدس آنلاین رزمندگان حزب الله لبنان در ادامه حملات راکتی و موشکی خود به مواضع نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی از هدف قرار دادن یک پایگاه نظامی دیگر این رژیم در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

حزب الله لبنان در اولین بیانیه بامدادی خود از هدف قرار دادن تحرکات نظامیان صهیونیست و نفربر زرهی این رژیم در داخل مرکز نظامی «المالکیه» و اطراف آن با موشک خبر داد و تاکید کرد که در این حمله تلفات قطعی به دشمن وارد کرده است‏.

پایگاه خبری العهد دقایقی پیش گزارش داد که حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: رزمندگان مقاومت در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنان، در ساعت ۲۱:۱۵ (جمعه ۲۹ مارس)، تحرکات نظامیان صهیونیست و نفربر زرهی این رژیم در داخل مرکز نظامی «المالکیه» با موشک هدف قرار دادند.

در این بیانیه آمده است که پایگاه صهیونیستی به‌طور مستقیم مورد اصابت قرار گرفته است.

این عملیات تلفات و خسارت‌های قطعی به رژیم صهیونیستی وارد کرد.

پیش از این نیز، حزب‌الله لبنان در بیانیه دیگری شامگاه جمعه پس از هدف قرار دادن مستقیم موضع صهیونیستی مطله از هدف قرار دادن پایگاه صهیونیستی «السماقه» در تپه‌های لبنانی اشغالی کفر شوبا خبر داد.

همزمان با حملات رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان به مواضع نظامیان صهیونیستی در مرزهای جنوب لبنان، شبکه خبری المیادین به نقل از رسانه‌های صهیونیستی درباره قدرت نظامی حزب الله لبنان و اوضاع شهرک‌های شمال اشغالی گزارش داد که برخلاف شرایط جاری در جنوب لبنان، همچنان نصرالله دست برتر نظامی از ناحیه راهبردی دارد و همچنان ساکنان شهرک‌های اسرائیلی در شمال اراضی اشغالی حاضر به بازگشت به منازل خود از بیم حملات موشکی حزب الله نیستند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.