جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در بیانیه‌ای با تاکید بر ادامه جستجو در بیمارستان شفا پس از خروج نظامیان اشغالگر صهیونیست از آن، اعلام کرد که جستجوی بیشتر در این بیمارستان نشان دهنده جنایات این رژیم از جمله تخریب، به آتش کشیدن و غیر قابل استفاده کردن آن است.

حماس: ادامه جستجو در بیمارستان شفا جنایات اشغالگران را بیش از پیش نشان می‌دهد

به گزارش قدس آنلاین، جنبش حماس در این بیانیه تصریح کرد: نیروهای دفاع مدنی پیکرهای صدها شهید را از زیر آوار این بیمارستان و اطراف آن خارج کرده‌اند و این در حالی است که رژیم صهیونیستی تلاش می‌کرد با تخریب ساختمان بیمارستان بر سر بیماران، کادر درمان و آوارگان، بر جنایاتش در این مرکز درمانی سرپوش بگذارد.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، افزود: دشمن صهیونیستی همه قوانین و معاهدات حفظ جان غیرنظامیان و تأمین امنیت بیمارستان‌ها را زیرپا گذاشته و این امر باعث شده است رژیم اشغالگر اسرائیل، بیمارستان شفا را به هدفی برای ارتش ناکام خود تبدیل کند تا بدین ترتیب از طریق نابودی کلیه امکانات لازم برای زندگی در نوار غزه، مردم این بخش از خاک فلسطین را وادار به ترک آن کند.

جنبش حماس خاطر نشان کرد: جنایات بی سابقه و وحشیانه رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و ارتکاب زشت‌ترین اقدامات در این زمینه و تبدیل کردن آنها به گورهای دسته جمعی برای پیکرهای صدها تن از غیر نظامیان بی دفاع، نیازمند اقدام جامعه جهانی و نهادهای آن برای پیگرد این رژیم نازی و فاشیست در زمینه همه جنایاتش است.

 امروز سه‌شنبه و پس از گذشت یک هفته از خروج ارتش رژیم صهیونیستی از بیمارستان شفا در غزه، منابع رسانه‌ای از کشف پیکر ۳۸۱ شهید در اطراف این بیمارستان خبر دادند.

این رسانه‌ها همچنین اعلام کردند که تیم‌های امدادی ۳۰ جسد تجزیه شده را نیز در مناطق مختلف خان‌ یونس در جنوب نوار غزه کشف کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی، روز دوشنبه (۱۳ فروردین) از داخل بیمارستان شفا و مناطق اطراف آن عقب نشینی کرد.

نظامیان این رژیم طی ۲ هفته اشغال این بیمارستان، ویرانی بسیار گسترده و فاجعه انسانی هولناکی برجای گذاشتند. آنها همچنین بخش گسترده‌ای از ساختمان‌های بیمارستان و منازل اطراف آن را به آتش کشیدند.

پس از گذشت ۶ ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به غزه، این رژیم روز به روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۶ ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وا دارد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه از دست داده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.