طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت با حضور نماینده هیات عالی نظارت بر سیاست های کلی نظام و دیوان محاسبات در کمیسیون اجتماعی مجلس بررسی می شود.

طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در کمیسیون اجتماعی بررسی می شود

به گزارش قدس آنلاین، کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی در هفته جاری جلسات خود را از روز شنبه تا چهارشنبه ۲۵ الی ۲۹ فروردین ماه برگزار می کنند موارد زیر در دستور کار این کمیسیون ها قرار می گیرد:

کمیسیون آموزش،تحقیقات و فناوری در جلسه روز یکشنبه خود با حضور محمد علی زلفی گل، وزیر علوم جداول و ردیف های لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند.

همچنین کمیسیون اجتماعی در جلسه روز یکشنبه طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت(اعاده شده از شورای نگهبان) را با دعوت از نماینده هیات عالی نظارت بر سیاست های کلی نظام و دیوان محاسبات بررسی می‌کند و در جلسه روز دوشنبه خود با حضور سید صولت مرتضوی وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی به بررسی موضوع افزایش دستمزد کارگران در سال جاری می پردازد.

کمیسیون اقتصادی ادامه بررسی لایحه اساسنامه سازمان توسعه سواحل مکران را در روز یکشنبه بررسی می‌کند و در جلسه روز دوشنبه با حضور داود منظور ر ییس سازمان برنامه و بوجه راهکارهای تحقق فرمان رهبری در سال ۱۴۰۳ با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم را بررسی می کند.

همچنین کمیسیون بهداشت مجلس با دعوت از عیسی زارع پور در جلسه روز دوشنبه خود بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ و موضوع شعار سال را بررسی می‌کند.

علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو روز سه شنبه میهمان کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خواهد بود تا موضوع تامین آب شرب در شهرها و روستاهای دارای تنش آبی را بررسی کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.