مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌رضوی از ثبت رکورد انجام ۱۹۷ نشست و برخاست پرواز در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهدمقدس همزمان با پیک سوم سفرهای نوروزی مصادف با عید سعید فطر خبر داد.

رکورد ۱۹۷ پرواز در فرودگاه مشهد/ افزایش ۲۱درصدی پروازها درعید فطر

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی فرودگاه مشهد، محمود امانی‌بنی در بیان آخرین جزئیات اعزام و پذیرش مسافران و رشد سفرها در پیک پایانی سفرهای نوروزی اظهار کرد: براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته مشهد مقدس همزمان با تعطیلات عید سعید فطر، شاهد رشد ورود زائران علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) بود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی افزود: بر همین اساس از پیش از نوروز برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای پیک سوم سفرهای نوروزی، در سطح شرکت فرودگاه‌ها و سازمان هواپیمایی کشوری برای اعزام و پذیرش مسافران صورت گرفت.

به گفته وی، در روز جمعه (۲۴ فروردین‌ماه امسال)، شاهد ثبت رکورد انجام ۱۹۷ نشست و برخاست هواپیما در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد مقدس بودیم.

امانی به میزان رشد نشست و برخاست پرواز در پیک سوم سفرهای نوروزی اشاره و خاطرنشان کرد: بر همین اساس در بازه زمانی ۲۱ تا ۲۴ فروردین‌ماه امسال شاهد انجام ۷۲۳ پرواز بودیم که حاکی از رشد ۲۱ درصدی نسبت به عید فطر سال گذشته است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی همچنین به میزان اعزام و پذیرش مسافران در تعطیلات عید فطر اشاره و تصریح کرد: در این زمینه نیز در بازه زمانی ۲۱ تا ۲۴ فروردین‌ماه شاهد جابه‌جایی ۱۰۱ هزار و ۲۵۳ مسافر بودیم که رشد ۲۴ درصدی را نسبت به عید فطر سال گذشته نشان می‌دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.