رژیم صهیونیستی با هدف قرار دادن یک خودرو در شهرک «عین بعال» در جنوب لبنان یک نفر را به شهادت رساند و ۲ نفر دیگر را نیز زخمی کرد.

یک شهید و ۲ زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به خودوریی در لبنان

به گزارش قدس آنلاین، درگیری میان ارتش رژیم صهیونیستی و حزب‌الله لبنان در مرزهای فلسطین اشغالی و لبنان همچنان ادامه دارد.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی خودرویی در شهرک «عین بعال» در جنوب لبنان را هدف حمله هوایی قرار داده است.

بر اساس گزارش‌های رسیده در نتیجه این حمله یک نفر به شهادت رسیده و ۲ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

علاوه بر این ارتش رژیم صهیونیستی اطراف شهرک‌های «کفرشوبا»، «حلتا» و «الخیام» در جنوب لبنان را هدف حمله‌های توپخانه‌ای قرار داد.

از سوی دیگر حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از حمله جدید خود به شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان تاکید کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۴:۲۵ عصر امروز سه‌شنبه شانزدهم آوریل ۲۰۲۴ طی ۲ مرحله با پهپادهای انتحاری سامانه پدافند موشکی در بیت هلل را هدف گرفتند و سکوهای گنبد آهنین و کادر راهبری آن را مورد اصابت قرار دادند که در نتیجه آن، این نظامیان کشته یا زخمی شدند.

رسانه‌های عبری زبان نیز از به صدادرآمدن آژیر هشدار در «ادمیت»، «حانیتا»، «یعرا»، «متسوفا» و «شلومی» در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

خبرنگار المیادین نیز گزارش داد که نزدیک به ۱۵ موشک از سمت جنوب لبنان به سوی یک هدف صهیونیستی در الجلیل غربی واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی شلیک شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.