رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: فضلای حوزه علمیه قم حامی و پشتیبان دولت مردمی برای دنبال کردن اهداف نظام اسلامی هستند.

رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین: فضلای حوزه علمیه قم پشتیبان دولت مردمی هستند

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین مهدی سلیمانی تبار اردهالی عصر پنجشنبه در آیین دیدار رئیس جمهور با طلاب حوزه علمیه در مدرسه علمیه فیضیه قم، افزود: حوزه علمیه برای تحقق ارزش‌های اسلامی و صیانت از خون شهدا در صحنه حاضر است و از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

وی در ادامه تاکید کرد: موفقیت‌های دولت سیزدهم در عرصه‌های مختلف داخلی و بین المللی بسیار است.

سلیمانی تبار ادامه داد: برخی از عرصه‌های موفقیت‌ دولت سیزدهم را می توان در مدیریت و کنترل بیماری کرونا و کاهش چشمگیر مرگ و میرهای ناشی از آن، اجرای نهضت ملی مسکن و تلاش برای ساخت بیش از ۲ و نیم میلیون واحد مسکونی، بهره‌گیری از آب شیرین کن های بزرگ و رساندن آب دریا به فلات مرکزی ایران مشاهده کرد.

وی افزود: همچنین اجرای طرح کشت فراسرزمینی برای تامین امنیت غذایی مردم، کاهش نرخ بیکاری به زیر هشت درصد، افزایش میزان صادرات غیر نفتی و افزایش رشد اقتصادی از جمله دستاوردهای دولت سیزدهم است.

وی ادامه داد: البته دولت باید در زمینه‌هایی همچون کنترل تورم، حفظ و افزایش ارزش پول ملی و ارتقای وضعیت معیشت مردم تلاش بیشتری انجام دهد.

سلیمانی تبار اردهالی گفت: به کار گیری الگوی اقتصاد مقاومتی راه عبور از مشکلات کنونی است که لازم است با جدیت در دستور کار باشد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.