فرماندار مشهد گفت: مردم مشهد و کلات در انتخابات گذشته نشان دادند پیشتار حضور در انتخابات هستند و انتظار داریم در این مرحله نیز به همین روال باشد.

مردم مشهد و کلات پیشتاز حضور در انتخابات هستند

به گزارش قدس خراسان، محسن داوری در خصوص آخرین وضعیت برگزاری انتخابات در مشهد اظهار کرد: از ساعت ۸ صبح امروز انتخابات دور دوم دوازهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برای انتخاب پنجمین نماینده حوزه انتخابیه مشهد و کلات در ۱۰۶۴ شعبه اخد رای آغاز شد.

محسن داوری ادامه داد: طبق آخرین اطلاعات مردم شور اشتیاق خوبی برای حصور در پای صندوق های رای داشتند.

وی همچنین بیان کرد: باتوجه به بارندگی‌های شدیدی که یکی دو روز اخیر شاهد بودیم بعضی از راه‌ها ارتباطی روستاها با مشکل مواجه شده بود که با اقدامات به موقعی که ستاد بحران و سایر ارگان‌ها از جمله راهداری داشتند مشکلات برطرف شد و فرایند انتخابات در تمامی شعب اخذ رای راس ساعت ۸ صبح آغاز شد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مشکلی در روند برگزاری انتخابات به وجود آمده گفت: در تعدادی از شعب دستگاه‌های احراز هویت دچار مشکل شد که با تلاش عوامل اجرایی برطرف شد. همچنین حدود ۵ یا ۶ مورد مشکل اتصال به اینترنت وجود داشت که ناشی از مشکلات بارندگی‌های شدید بود که این نیز در شعب اخذ رای سیار رفع و اتصال به ایرانسل برقرار شد.

فرماندار مشهد در خصوص پیش بینی‌ها از شرکت در انتخابات امروز اظهار کرد: مردم مشهد و کلات در انتخابات گذشته نشان دادند پیشتار در حصور در انتخابات هستند و انتظار داریم در این مرحله نیز به همین روال باشد.

خبرنگار: هاشم رسایی فر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.