خادمان حجاب فاطمی با حضور در کلانتری ثامن میدان بیت المقدس، با خادمان نظم و امنیت دیدار و از مجاهدت های آنها تقدیر کردند.

خادمان حجاب فاطمی از مجریان طرح نور کلانتری ثامن مشهد تقدیر کردند

در این دیدار 16 نفر از خواهران خدمه کشیک اول روز انتظامات صحن و حرم با ۲۰ نفر از پرسنل برادر و خواهر نیروی انتظامی که در اجرای طرح نور کلانتری ثامن نقش‌آفرینی می‌کنند، دیدار و گفتگو داشتند.

خادمان حجاب فاطمی در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های بی‌وقفه نیروی انتظامی در حفظ نظم و امنیت و همچنین اجرای طرح نور کلانتری ثامن، با اهدای شاخه گل، بسته‌های متبرک حرم مطهر رضوی و فیش غذای مهمانسرا از سهمیه خود، مراتب قدردانی خود را ابراز داشتند.

مجریان طرح نور نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور خادمان حجاب فاطمی، این اقدام را گامی ارزشمند در جهت ترویج فرهنگ حجاب و عفاف عنوان و بر ادامه‌دار بودن این طرح و تعاملات صمیمانه با خادمان آستان قدس رضوی تاکید کردند.

در ادامه این دیدار، دو طرف با گفتگو و تبادل نظر به جمع‌بندی و یکپارچگی در امر به معروف و نهی از منکر، به ویژه در خصوص حجاب فاطمی، به عنوان واجبی که متاسفانه در برخی موارد مورد غفلت قرار گرفته است، پرداختند.

امید است این دیدار سرآغازی برای همدلی و همزبانی هر چه بیشتر خادمان حجاب و نظم در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه اسلامی باشد.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.