فیلم «تلمای تک‌شاخ» به کارگردانی جرد هس، از جدیدترین انیمیشن‌های امسال است که توسط دو کشور کانادا و آمریکا ساخته شده و دوبله این انیمیشن ماجراجویی نیز در ادامه پخش جهانی آن به تازگی به صورت اختصاصی در فیلیموکودک آماده و منتشر شده است.

انتشار دوبله اختصاصی «تلمای تک‌شاخ» در فیلیموکودک

به گزارش قدس آنلاین، بریتنی هاوارد، ویل فورته، جون هدر، دارن نوریس و دیوید میچی چهره‌هایی‌اند که در «تلمای تک‌شاخ» به هنرمندی پرداخته‌اند.

 اشکان صادقی نیز مدیریت دوبله این انیمیشن را به عهده دارد و در تیم دوبله این اثر هم چهره‌های مختلفی از جمله مرجانه گلچین، اشکان صادقی، مهبد قناعت پیشه، محسن پرتوی آذر، الهه پور جمشید، دیانوش آصف وزیری، فرزانه فائزی، علی باقرلی، مهرداد سوری، مریم خلقتی، حمید صلاحی، علیرضا سالار کیا، سجاد سعدی و منصوره خداوردیان حضور دارند.

داستان «تلمای تک‌شاخ» نیز از این قرار است که تلما یک اسب کوچک معمولی است که رویای ستاره موسیقی شدن را در سر دارد. در لحظه‌ای درخشان و صورتی رنگ که سرنوشت در اختیار او می‌گذارد، تلما تبدیل به تک شاخ می‌شود و خیلی زود به اوج شهرت می‌رسد؛ اما شهرت جدیدش بهای سنگینی به همراه دارد و اتفاقات مختلفی را در این مسیر رقم می‌زند که این انیمیشن را دیدنی می‌کند.

گفتنی است که علاوه بر این انیمیشن، تازه‌ترین آثار روز دنیا که مخصوص کودکان تولید و پخش شده‌اند، همزمان با پخش جهانی آن‌ها با دوبله اختصاصی برای بچه‌ها، در فیلیموکودک قابل مشاهده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.