خواننده موسیقی پاپ با اشاره به ابلاغ سند موسیقی از سوی رئیس جمهوری شهید معتقد است: ابلاغ این سند اتفاق میمون، بزرگ و بزرگی برای عرصه موسیقی بود. وضعیت موسیقی امروز کشور ما خیلی گسترده و رو به پیشرفت‌های چشم گیری بوده و است.

رضا ساجدی: ابلاغ سند موسیقی اتفاق بزرگی برای این عرصه بود

رضا ساجدی  اظهار داشت: ابلاغ این سند، انگیزه‌ای خوب برای فعالیت‌های من و همکارانم در این عرصه است. از این بابت خوشحالم، به دلیل اینکه موسیقی‌های خوبی به گوش مردم عزیز کشومان می‌رسد و من هم بر همین پایه و اساس فعالیت خواهم داشت تا محتوای خوبی را تقدیم کنم.

این خواننده جوان گفت: موسیقی هنری برخاسته از فرهنگ و هنر این سرزمین بوده و از گذشته‌های دور تاکنون شاهد تحولات چشمگیری در این عرصه بودیم. موسیقی‌دان‌های بزرگی از همین کشور رشد کرده و بالنده شده و به عرصه‌های بین‌المللی راه پیدا کرده‌اند که نشان از عمق هنر و فرهنگ در این سرزمین دارد.

وی افزود: خوشبختانه همکاری‌های خوبی در مارکت موسیقی با تنظیم‌کنندگان بنام کشور داشتم و همکاری با آقای جهانی امتیاز خوبی برای من بود که در حال حاضر مشغول تولید و فعالیت موسیقی‌های ارزشمندی هستم.

ساجدی گفت: ترانه و ملودی‌هایی هم از خودم و دوستان هنرمندم در یک اتاق فکر انجام شده و به پایان رسیده است؛ این آثار به صورت آلبوم و تک آهنگ در مرحله دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که در آینده نزدیک ارائه داده می‌شوند.

این خواننده که از ۱۶ سالگی واردعرصه موسیقی و خوانندگی شده با بیان این‌که داشتن هدف بدون برنامه صرفا یک آرزوست اظهار داشت: این شعار باعث شده تا برنامه خوبی را برای ارائه ثار خود داشته باشم.

وی خاطرنشان کرد: از ۱۳۹۰ شروع به گذراندن دوره‌های آواز، آهنگسازی و نوازندگی کرده‌ام و تاکنون موفق به انتشار دو آلبوم موسبیقی شده‌ام؛ آلبوم «لب ساحل» که برای همان اوایل فعالیتم بود و آلبوم «رو به راه نیستم» که بعد از آزمون و خطاهایی منتشر شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.